Zoekresultaten
Resultaat 1 - 3 (van 3)
Bert Thobokholt | Barry de Waal | Martin Westbeek Copy & concept
Overzicht van het totale creatieve reclameproces met veel actuele voorbeelden, waarbij in het eerste gedeelte de conceptontwikkeling aan bod komt, en in het laatste gedeelte de copywriting.
Non-fictie
Nederlands | 270 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2014
Gedrukt boek
Bert Thobokholt Copy & concept
prikkels voor reclamemakers
Overzicht van het totale creatieve reclameproces met veel actuele voorbeelden, waarbij in het eerste gedeelte de conceptontwikkeling aan bod komt, en in het laatste gedeelte de copywriting.
Non-fictie
Nederlands | 255 pagina's | BIS, Amsterdam | 2008
Gedrukt boek
B. Thobokholt Het taal- en dichtlievend genootschap K̕unst wordt door arbeid verkreegen ̕te Leiden, 1766-1800
Nederlands | 190 pagina's | Instituut De Vooys, Utrecht | 1983
Gedrukt boek