Zoekresultaten
Resultaat 1 - 5 (van 5)
Chip Heath | Dan Heath De kracht van het moment
waarom bepaalde ervaringen een buitengewone impact hebben
Adviezen met voorbeelden voor leerkrachten en mensen in een zakelijke omgeving om de dagelijkse routine te doorbreken en zo grootse momenten voor zichzelf en anderen te creëren.
Non-fictie
Nederlands | 285 pagina's | Lev., [Amsterdam] | 2018
Gedrukt boek
Dan Heath Upstream
problemen voorkomen voordat ze zich voordoen
Ideeën om problemen op te lossen op zowel zakelijk als persoonlijk gebied.
Non-fictie
Nederlands | 317 pagina's | Lev., Amsterdam | 2021
Gedrukt boek
Dan Heath Upstream
Problemen voorkomen voordat ze zich voordoen
Agenten achtervolgen overvallers, artsen behandelen patiënten met chronische ziekten en callcentermedewerkers handelen klachten van klanten af. Maar veel misdaden, chronische ziekten en klachten van klanten zijn te voorkomen. Waarom blijven we zo vaak stroomafwaarts en komen we niet stroomopwaarts waar de problemen ontstaan? Dan Heath laat zien dat het mogelijk is om obstakels te overwinnen door anders te denken. Een reiswebsite voorkwam twintig miljoen telefoontjes naar de klantenservice dankzij...
Nederlands | 7 uur 15 minuten (626 MB) | Lev., Amsterdam | 2021
Luisterboek (digitaal)
Dan Heath Upstream
problemen voorkomen voordat ze zich voordoen
Agenten achtervolgen overvallers, artsen behandelen patiënten met chronische ziekten en callcentermedewerkers handelen klachten van klanten af. Maar veel misdaden, chronische ziekten en klachten van klanten zijn te voorkomen. Waarom blijven we zo vaak stroomafwaarts en komen we niet stroomopwaarts waar de problemen ontstaan? Dan Heath laat zien dat het mogelijk is om obstakels te overwinnen door anders te denken. Een reiswebsite voorkwam twintig miljoen telefoontjes naar de klantenservice dankzij...
Non-fictie
Nederlands | 352 pagina's (ePub2, 1,8 MB) | Lev., Amsterdam | 2021
E-book
Chip Heath | Dan Heath De plakfactor
waarom sommige ideeën aanslaan en andere niet
Beschrijving van een benadering om ideeën, commercieel of anderszins, te laten aanslaan bij een groot publiek.
Non-fictie
Nederlands | 253 pagina's | Pearson, Amsterdam | 2013
Gedrukt boek