Zoekresultaten
Resultaat 1 - 3 (van 3)
Don A.M. Akkermans Goedendag, ik ben de nieuwe eigenaar van uw beeldmerk
harde werkelijkheid en noodzakelijke voorlichting over het hart van iedere onderneming: imago & merk
Managementvoorlichting over merkenbeleid tegen de achtergrond van spraakmakende juridische cases en blunders.
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's | Kluwer Bedrijfswetenschappen, Deventer | 1992
Gedrukt boek
Don Akkermans Marketing & communicatie
naar meer rendement bij minder marktstructuur en mondiger klanten
Handleiding marketingbeleid voor assurantie-adviseurs.
Non-fictie
Nederlands | 104 pagina's | Kluwer, Deventer | 1999
Gedrukt boek
Don A.M. Akkermans Marketing en sales
commercie voor het accountantskantoor
Non-fictie
Nederlands | 93 pagina's | Kluwer Bedrijfswetenschappen, Deventer | 1996
Gedrukt boek