Zoekresultaten
Resultaat 1 - 4 (van 4)
Jean-Pierre Thomassen | Eric de Haan Excelleren in Service
Een duurzaam succesvol bedrijf door uitzonderlijke klantenservice
Ontdek hoe je als bedrijf of organisatie succesvol wordt door te excelleren in service. OVER DIT BOEK Hoe maak je de omslag naar een uitzonderlijke serviceorganisatie die klanten en medewerkers blijvend weet te boeien en binden? Excelleren in Service beschrijft de tien belangrijkste veranderingen die organisaties maken om duurzaam succesvol te zijn door te excelleren in service. Dit organisatorische omdenken gaat over het design van de dienstverlening, de strategie, bedrijfscultuur, innovatie en...
Nederlands | 7 uur 35 minuten (656 MB) | Bookora, Zeist | 2022
Luisterboek (digitaal)
Jean-Pierre Thomassen | Eric de Haan Excelleren in service
omslag naar een emotionele relatie met klanten en medewerkers in tien paradigmashifts
Non-fictie
Nederlands | 259 pagina's | Management Impact, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Jean-Pierre Thomassen | Eric de Haan Service excellence
Beschrijving van een bedrijfsmodel om klanttevredenheid te vergroten.
Non-fictie
Nederlands | 251 pagina's | Vakmedianet, Deventer | 2016
Gedrukt boek
Eric de Haan De Tao van Service
inspiratiegids voor klantgevoelige service
Gids om inzicht te geven in service en die vervolgens sterk te verbeteren.
Non-fictie
Nederlands | 130 pagina's | Koninklijke Van Gorcum, Assen | 2012
Gedrukt boek