Zoekresultaten
Resultaat 1 - 20 (van 21)
Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen Pedagogisch onderzoek in ontwikkeling
opvoedingsprocessen, gezinsproblemen, leren, diagnostiek en probleemgedrag
Non-fictie
Engels | Nederlands | 192 pagina's | Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen, Nijmegen | 1986
Gedrukt boek
Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen Hoger onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 169 pagina's | Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen, Nijmegen | 1990
Gedrukt boek
Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen Het opgelegde leren
hoofdstukken uit de geschiedenis van de school
Onderwijshistorische en -sociologische beschouwingen over het voortgezet onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 171 pagina's | Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen, Nijmegen | 1986
Gedrukt boek
Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen Onderdanig en intolerant
lacunes en controverses in autoritarisme-studies
Non-fictie
Nederlands | 232 pagina's | Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen, Nijmegen | 1991
Gedrukt boek
Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen Onderwijsleerprocessen
Non-fictie
Nederlands | 257 pagina's | Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen, Nijmegen | 1990
Gedrukt boek
Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen Schoolorganisatie en curriculum
Non-fictie
Nederlands | 356 pagina's | Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen, Nijmegen | 1990
Gedrukt boek
Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen Onderwijs en samenleving
Non-fictie
Nederlands | 373 pagina's | Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen, Nijmegen | 1990
Gedrukt boek
Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen Technologie en methodologie
Non-fictie
Nederlands | 171 pagina's | Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen, Nijmegen | 1990
Gedrukt boek
Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen Professionalisering van onderwijsgevenden
Non-fictie
Nederlands | 214 pagina's | Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen, Nijmegen | 1990
Gedrukt boek
Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen De beginfase van het voorrangsbeleid in het basisonderwijs
verslag van het oriënterend onderzoek van de landelijk OVB-evaluatie
Non-fictie
Nederlands | 116 pagina's | Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen, Nijmegen | 1989
Gedrukt boek
Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen Cultuur en sociale wetenschappen
beschouwingen en empirische studies
Non-fictie
Nederlands | 270 pagina's | Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen, Nijmegen | 1991
Gedrukt boek
Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen Scholen toetsen op kwaliteit
studie ten behoeve van het WRR-advies inzake de onderwijsverzorging
Non-fictie
Nederlands | 152 pagina's | Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen, Afdeling Organisatie van het Onderwijs [en] Afdeling Onderwijskansen, Nijmegen | 1991
Gedrukt boek
Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen Computerondersteunde diagnostiek van leerproblemen
Non-fictie
Nederlands | 73 pagina's | Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen, Nijmegen | 1990
Gedrukt boek
Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen Het functioneren van de medezeggenschap in het onderwijs
tweede evaluatieve studie van de Wet medezeggenschap onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 291 pagina's | Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen, Nijmegen | 1987
Gedrukt boek
Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen Autonomie van scholen en deregulering
verslag van een studieconferentie, Nijmegen, 6 februari 1987
Non-fictie
Nederlands | 177 pagina's | Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen, Nijmegen | 1987
Gedrukt boek
Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen De behoeften aan moderne vreemde talen bij oud-leerlingen van het meao, mmo en mto
Non-fictie
Nederlands | 205 pagina's | Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen, Nijmegen | 1987
Gedrukt boek
Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen Op weg naar Pedagogische Academies voor het Basisonderwijs
fusie en integratie van Pedagogische Academies en Opleidingsscholen voor Kleuterleidsters
Non-fictie
Nederlands | 177 pagina's | Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen, Vakgroep Interdisciplinaire Onderwijskunde, Nijmegen | 1987
Gedrukt boek
Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen Schoolmanagement: een mannenzaak?
verkennend onderzoek naar de positie en de toenemende ondervertegenwoordiging van vrouwen in de schoolleiding van het voortgezet onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 197 pagina's | Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen, Nijmegen | 1986
Gedrukt boek
Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen Eigen-wijs in onderwijs
beleving, verzuim en verlaten van school
Non-fictie
Nederlands | 156 pagina's | Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen, Nijmegen | 1986
Gedrukt boek
Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen Parental involvement in education
Non-fictie
Engels | 239 pagina's | Institute for Applied Social Sciences, Nijmegen | 1993
Gedrukt boek