Zoekresultaten
Resultaat 1 - 6 (van 6)
J.M.G. Floor | W.F. van Raaij | M.Y. Bouwman Marketingcommunicatiestrategie
reclame, public relations en voorlichting, sponsoring, promoties, direct marketing, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, evenementen, online marketingcommunicatie, geïntegreerde communicatie
Studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 543 pagina's | Noordhoff, Groningen | 2020
Gedrukt boek
J.M.G. Floor | W.F. van Raaij | M.Y. Bouwman Marketingcommunicatiestrategie
reclame, public relations en voorlichting, sponsoring, promoties, direct marketing en dialoogmarketing, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, evenementen, geïntegreerde communicatie
Studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 549 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2015
Gedrukt boek
J.M.G. Floor Marketingcommunicatiestrategie
reclame, public relations, sponsoring, promoties, directmarketingcommunicatie, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, beurzen, tentoonstellingen, geïntegreerde communicatie
Studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 675 pagina's | Stenfert Kroese, Groningen [etc.] | 2006
Gedrukt boek
J.M.G. Floor Marketingcommunicatiestrategie
reclame, online marketingcommunicatie, public relations en voorlichting, sponsoring, promoties, directmarketingcommunicatie, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, evenementen, geïntegreerde communicatie
Studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 608 pagina's | Noordhoff, Groningen [etc.] | 2010
Gedrukt boek
Ko Floor Marketing-communicatiestrategie
reclame, public relations, sponsoring, promoties, artikelpresentatie, displays, verpakkingen, persoonlijke verkoop, direct-marketing-communicatie en geïntegreerde communicatie
Gedegen handboek over alle facetten van marketing
Non-fictie
Nederlands | 597 pagina's | Stenfert Kroese, Leiden [etc.] | 1989
Gedrukt boek
J.M.G. Floor Marketing-communicatiestrategie
reclame, public relations, sponsoring, promoties, direct-marketingcommunicatie, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, beurzen en tentoonstellingen, geïntegreerde communicatie
Studieboek op HBO-nivo
Non-fictie
Nederlands | 558 pagina's | Educatieve Partners Nederland, Houten | 1998
Gedrukt boek