Zoekresultaten
Resultaat 1 - 4 (van 4)
Jeroen Boschma Generatie Einstein
Beschrijving van de huidige generatie jongeren en de wijze waarop marketeers deze doelgroep kunnen benaderen en bereiken.
Non-fictie
Nederlands | 264 pagina's | Lev., [Utrecht] | 2010
Gedrukt boek
Jeroen Boschma Ik ook van jullie!
een boek over onze kinderen, hoe ze kijken, wat ze denken en waar ze van houden...
Een boek voor alle ouders die willen weten hoe het is om als kind op te groeien in deze tijd, hoe ze reageren op en omgaan met televisie, internet, welvaart, commercie, games, klasgenootjes in alle soorten en maten, met elkaar en met hun (groot)ouders.
Non-fictie
Nederlands | 184 pagina's | LeV., Utrecht | 2010
Gedrukt boek
Jeroen Boschma Generatie Einstein: slimmer, sneller en socialer
communiceren met jongeren van de 21ste eeuw
Beschrijving van de huidige generatie jongeren en de wijze waarop marketeers deze doelgroep kunnen benaderen en bereiken.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | FT Prentice Hall, Amsterdam | 2006
Gedrukt boek
Jeroen Boschma | Inez Groen Love youth marketing
Informatie voor marketeers die zich met hun producten of diensten willen richten op hedendaagse jongeren.
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's | LeV., Utrecht | 2013
Gedrukt boek