Boekstart

Ga direct naar de inhoud, het zoekveld of het hoofdmenu.

  • Koffertje
    • Het BoekStartkoffertje
    • Download de waardebon
    • BoekStart in jouw buurt
    • Boekideeën
    • De BoekStartspaarkaart
  • BoekStartdag
  • Actueel
    • Nieuwsoverzicht
    • Mijn VoorleesMoment
  • Boekentips
    • Alle boekentips
    • E-magazine BoekStart voor jou!
    • Webinars met boekentips
  • Samen lezen
    • Waarom voorlezen?
    • Hoe lees je voor?
    • Leesontwikkeling 0-4 jaar
    • Groeimeter
    • Digitaal lezen
    • Liedjes zingen
  • Babyboekje van het Jaar

Zoekresultaten

Resultaat 1 - 15 (van 15)

Filteren

  • Jos Burgers Thuis ben ik niet zo leuk!

    klanten vinden en binden met een beetje humor

    Praktische adviezen voor het hanteren van humor in de communicatie met klanten.

    Non-fictie

    Nederlands | 176 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2020

    Gedrukt boek

  • Jos Burgers Superfijne klanten

    hoe kom je eraan?

    Adviezen voor ondernemers over mond-tot-mondreclame en klantenbinding.

    Non-fictie

    Nederlands | 128 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2024

    Gedrukt boek

  • Jos Burgers Eén fan per dag

    hoe overtref je de verwachtingen van klanten?

    Non-fictie

    Nederlands | 169 pagina's | Van Duuren Management, [Culemborg] | 2017

    Gedrukt boek

  • Jos Burgers Wacht niet op de wind, ga roeien!

    de klant als reddingsboei

    Uitleg van een tactische en praktische nieuwe aanpak in tijden van economische veranderingen, gericht op mensen in bedrijven die beslissen over strategie, marketing en klantrelaties.

    Non-fictie

    Nederlands | 128 pagina's | Van Duuren Management, [Culemborg] | 2020

    Gedrukt boek

  • Jos Burgers De wet van Snuf

    wat je geeft, krijg je terug

    Omdat men altijd terugkrijgt wat men geeft, kan men zijn omgeving positief beïnvloeden.

    Non-fictie

    Nederlands | 160 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2014

    Gedrukt boek

  • Jos Burgers Jos Burgers over klantgerichtheid

    drie bestsellers in een speciale editie

    Non-fictie

    Nederlands | 368 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2013

    Gedrukt boek

  • Jos Burgers De Wet van Snuf

    Wat je geeft, krijg je terug

    Iedereen weet hoe het principe van wederkerigheid werkt: wat je geeft, krijg je terug. Een krachtig principe, dat vrijwel altijd en overal opgaat. Het helpt ons om onze omgeving op een positieve manier te beïnvloeden. Zodat we succesvoller zijn, thuis en op het werk. Toch zijn er maar weinig mensen die de kunst van het geven echt beheersen. Dit boek brengt daar verandering in. In De Wet van Snuf beschrijft bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier waarom goede relaties beginnen met...

    Nederlands | 3 uur 59 minuten (573 MB) | Bookora, Zeist | 2019

    Luisterboek (digitaal)

  • Jos Burgers Eén fan per dag

    Hoe overtref je de verwachtingen van klanten?

    Met ‘gewoon’ tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve. Omdat het in veel organisaties geen dagelijkse gewoonte is. In dit boek laat bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier zien hoe je daar verandering in brengt....

    Nederlands | 4 uur 30 minuten (389 MB) | Bookora, Zeist | 2019

    Luisterboek (digitaal)

  • Jos Burgers Geef nooit korting!

    En 30 andere adviezen over omgaan met prijsdruk

    Lage prijzen zijn funest voor een gezond rendement en tasten de winst van bedrijven, professionals en zelfstandigen flink aan. Sinds de crisis is de prijs- en margedruk op veel markten alleen maar toegenomen. En de verwachting is dat daar voorlopig geen einde aan zal komen, zelfs niet als de economie herstelt. In Geef nooit korting! laat Jos Burgers aan de hand van 31 prikkelende adviezen zien hoe u het best met prijsdruk kunt omgaan. Op een luchtige manier beschrijft hij hoe u prijsdruk voorkomt...

    Nederlands | 2 uur 51 minuten (247 MB) | Bookora, Zeist | 2019

    Luisterboek (digitaal)

  • Jos Burgers Met tevreden klanten schiet je weinig op

    Maak van klanten ambassadeurs

    Het vinden en binden van klanten is de levensader van elke organisatie. Maar loyaliteit is al lang niet meer vanzelfsprekend en klanten bevelen je ook niet zomaar even aan bij anderen. Met ‘gewoon’ tevreden klanten schiet je dan ook weinig op. De kunst is om van klanten ambassadeurs te maken. Want als je daarin slaagt, zul je ontdekken dat klantentrouw nog steeds bestaat en dat nieuwe klanten je via mond-tot-mondreclame weten te vinden. In dit luisterboek presenteert bestsellerauteur Jos Burgers...

    Nederlands | 52 minuten (75 MB) | Bookora, Zeist | 2019

    Luisterboek (digitaal)

  • Jos Burgers No budget marketing

    het slimme alternatief voor het vinden en binden van klanten

    Non-fictie

    Nederlands | 138 pagina's | Academic Service, [Den Haag] | 2006

    Gedrukt boek

  • Jos Burgers Gek op gaten

    ontdek wat klanten écht willen!

    Adviezen aan managers en verkopers betreffende klantgerichtheid.

    Non-fictie

    Nederlands | 144 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2012

    Gedrukt boek

  • Jos Burgers Geef nooit korting!

    en 30 andere adviezen over omgaan met prijsdruk

    Adviezen aan ondernemers om (ook bij toenemende concurrentie en mondige, goed geïnformeerde klanten) de prijzen voor hun diensten of producten overeind te houden.

    Non-fictie

    Nederlands | 120 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2011

    Gedrukt boek

  • Jos Burgers Hondenbrokken

    Aan de hand van een verhaal over een dierenwinkel wordt uiteengezet hoe te komen tot een verbetering van de klantgerichtheid en tot een vergroting van de klantenloyaliteit.

    Non-fictie

    Nederlands | 121 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2009

    Gedrukt boek

  • Jos Burgers Klanten zijn eigenlijk nét mensen! en 99 andere eyeopeners voor klantgericht werken

    Columns en spreuken voor ondernemers over de verbetering van de relatie met hun klanten.

    Non-fictie

    Nederlands | 114 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2006

    Gedrukt boek

Verfijnen op resultaten

Actieve filters

  • Verwijder Jos Burgers
  • Verwijder Economie & Management

Type

  1. Gedrukt boek11
  2. Luisterboek (digitaal)4

Inhoud

  1. Non-fictie11

Jaar

  1. 20241
  2. 20202
  3. 20197
  4. 20131
  5. 20121
  6. 20091
  7. 20062

Snel naar

  • Inschrijven nieuwsbrief
  • BoekStart-WebApp
  • Handige websites

Meer over BoekStart

  • Over BoekStart
  • Veelgestelde vragen
  • Contact met BoekStart

Professionals

  • BoekStart voor professionals
  • Privacy
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Home
      • Het BoekStartkoffertje
      • Download de waardebon
      • BoekStart in jouw buurt
      • Boekideeën
      • De BoekStartspaarkaart
    • BoekStartdag
      • Nieuwsoverzicht
      • Mijn VoorleesMoment
      • Alle boekentips
      • E-magazine BoekStart voor jou!
      • Webinars met boekentips
      • Waarom voorlezen?
      • Hoe lees je voor?
      • Leesontwikkeling 0-4 jaar
      • Groeimeter
      • Digitaal lezen
      • Liedjes zingen
    • Babyboekje van het Jaar
  • Zoeken