Zoekresultaten
Resultaat 1 - 7 (van 7)
Nederlands Instituut voor Marketing NIMA marketing lexicon
begrippen en omschrijvingen
Non-fictie
Nederlands | 701 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen | 1999
Gedrukt boek
Nederlands Instituut voor Marketing Consument, onderneming en overheid
handboek over consumentisme, ondernemingsbeleid en overheidsbeleid
Non-fictie
Nederlands | 330 pagina's | Kluwer, Deventer | 1982
Gedrukt boek
Nederlands Instituut voor Marketing Business marketing examen
26 juni 1997; opgaven en antwoorden
Non-fictie
Nederlands | 44 pagina's | Wolters-Noordhoff], [Groningen | 1997
Gedrukt boek
Nederlands Instituut voor Marketing Kritische succesfactoren voor Marketing Decision Support Systemen
Non-fictie
Nederlands | 170 pagina's | Eburon, Delft | 1994
Gedrukt boek
Nederlands Instituut voor Marketing Marketing decision support systemen bij Nederlandse bedrijven
Non-fictie
Nederlands | 219 pagina's | Eburon, Delft | 1991
Gedrukt boek
Nederlands Instituut voor Marketing Marketing
Non-fictie
Nederlands | 139 pagina's | Stenfert Kroese, Leiden [etc.] | 1983
Gedrukt boek
Nederlands Instituut voor Marketing Marketing & computer
de rol van de computer in de marketing; verslag van het symposium georganiseerd door de Afdeling Midden-Nederland van het Nederlands Instituut voor Marketing, op 27 nov. 1970 te Utrecht
Nederlands | 76 pagina's | Stenfert Kroese, Leiden | 1971
Gedrukt boek