Zoekresultaten
Resultaat 1 - 4 (van 4)
Ken Blanchard | Sheldon Bowles Maak een fan van uw klant
Een revolutie in dienstverlening
'Je klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn, en omdat niemand anders het beter doet. Tevreden klanten hebben is niet meer genoeg tegenwoordig. Wilt je echt een bloeiend bedrijf, maak dan enthousiaste fans van je klanten.' Dit is in het kort het advies dat de nieuwe districtsmanager in dit boek op zijn eerste werkdag te horen krijgt. Zijn verhaal wordt in de van Ken Blanchard bekende, enerverende parabelvorm verteld. Ken Blanchard en Sheldon Bowles geven...
Nederlands | 2 uur 30 minuten (115 MB) | BusinessContact, Amsterdam | 2013
Luisterboek (digitaal)
Ken Blanchard | Sheldon Bowles Gung Ho!
Een overtuigende methode om uw medewerkers te inspireren
Hoe krijg je je mensen zo gemotiveerd en enthousiast dat zij zich volledig inzetten voor hun organisatie? In ‘Gung Ho’ beschrijven Ken Blanchard en Sheldon Bowles een revolutionaire techniek om persoonlijke betrokkenheid van medewerkers te vergroten. Het antwoord ligt besloten in de drie eenvoudige principes van ‘Gung Ho’, principes die voor elke manager zijn na te volgen. Blanchard en Bowles beschrijven deze aan de hand van een bedrijf dat worstelt om een faillissement af te wenden. Dankzij ‘Gung...
Nederlands | 3 uur 6 minuten (268 MB) | BusinessContact, Amsterdam | 2013
Luisterboek (digitaal)
Ken Blanchard | Sheldon Bowles Gung Ho!
een overtuigende methode om uw medewerkers te inspireren
Non-fictie
Nederlands | 150 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2007
Gedrukt boek
Ken Blanchard | Sheldon Bowles Gung Ho!
een overtuigende methode om uw medewerkers te inspireren
Hoe krijg je je mensen zo gemotiveerd en enthousiast dat zij zich volledig inzetten voor hun organisatie? In ‘Gung Ho’ beschrijven Ken Blanchard en Sheldon Bowles een revolutionaire techniek om persoonlijke betrokkenheid van medewerkers te vergroten. Het antwoord ligt besloten in de drie eenvoudige principes van ‘Gung Ho’, principes die voor elke manager zijn na te volgen. Blanchard en Bowles beschrijven deze aan de hand van een bedrijf dat worstelt om een faillissement af te wenden. Dankzij ‘Gung...
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Business Contact, Amsterdam | 2021
E-book