Boekstart

Ga direct naar de inhoud, het zoekveld of het hoofdmenu.

  • Koffertje
    • Het BoekStartkoffertje
    • Download de waardebon
    • BoekStart in jouw buurt
    • Boekideeën
    • De BoekStartspaarkaart
  • BoekStartdag
  • Actueel
    • Nieuwsoverzicht
    • Mijn VoorleesMoment
  • Boekentips
    • Alle boekentips
    • E-magazine BoekStart voor jou!
    • Webinars met boekentips
  • Samen lezen
    • Waarom voorlezen?
    • Hoe lees je voor?
    • Leesontwikkeling 0-4 jaar
    • Groeimeter
    • Digitaal lezen
    • Liedjes zingen
  • Babyboekje van het Jaar

Zoekresultaten

Resultaat 1 - 7 (van 7)

Filteren

  • T. Janssen Tekstopbouw en stelvaardigheid

    een onderzoek naar de effecten van twee experimentele methoden voor tekstopbouw

    Non-fictie

    Nederlands | 149 pagina's | Swets & Zeitlinger, Amsterdam [etc.] | 1990

    Gedrukt boek

  • Tanja Janssen Gebruik, inhoud en effectiviteit van taal- en literatuurmethoden in Nederland en Vlaanderen

    rapport in opdracht van de Taakgroep Nederlands van de Nederlandse Taalunie

    Non-fictie

    Nederlands | 119 pagina's | Stichting Bibliographia Neerlandica, 's-Gravenhage | 1990

    Gedrukt boek

  • Tanja Janssen Vaardigheden voor zelfstandig leren

    een praktijkgericht overzicht van onderzoek

    Praktische handreiking voor docenten in het voortgezet onderwijs.

    Non-fictie

    Nederlands | 135 pagina's | Koninklijke Van Gorcum, Assen | 2002

    Gedrukt boek

  • Tanja Janssen Literatuur leren lezen in dialoog

    lezersvragen als hulpmiddel bij het leren interpreteren van korte verhalen

    Non-fictie

    Nederlands | 90 pagina's | Vossiuspers UvA, Amsterdam | 2009

    Gedrukt boek

  • Tanja Janssen Literatuuronderwijs bij benadering

    een empirisch onderzoek naar de vormgeving en opbrengsten van het literatuuronderwijs Nederlands in de bovenbouw van het havo en vwo

    Bibliografie : p. 257-266. - Met reg. - Met samenv. in het Engels Neerslag van een onderzoek naar de manier waarop literatuur wordt onderwezen op het voortgezet onderwijs. Wat willen leraren Nederlands bereiken bij hun leerlingen, hoe geven zij literatuurlessen vorm en wat steken leerlingen daarvan op?

    Non-fictie

    Nederlands | 317 pagina's | Thesis Publishers, Amsterdam | 1998

    Gedrukt boek

  • T. Janssen Kenmerken van schoolse en naschoolse schrijftaken

    een analyse van schoolboekopdrachten, examenopdrachten en naschoolse schrijftaken

    Non-fictie

    Nederlands | 189 pagina's | Stichting Centrum voor Onderwijsonderzoek van de Universiteit van Amsterdam, Amsterdam | 1987

    Gedrukt boek

  • Tanja Janssen Empirisch onderzoek van het voortgezet moedertaalonderwijs

    een inventarisatie in het perspectief van leerplanontwikkeling

    Non-fictie

    Nederlands | 153 pagina's | Stichting voor de Leerplanontwikkeling, Enschede | 1987

    Gedrukt boek

Verfijnen op resultaten

Actieve filters

  • Verwijder Tanja Janssen

Onderwerp: Volwassenen

  1. Mens & Maatschappij1

Jaar

  1. 20091
  2. 20021
  3. 19981
  4. 19902
  5. 19872

Snel naar

  • Inschrijven nieuwsbrief
  • BoekStart WebApp
  • Handige websites

Meer over BoekStart

  • Over BoekStart
  • Veelgestelde vragen
  • Contact met BoekStart

Professionals

  • BoekStart voor professionals
  • Privacy
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Home
      • Het BoekStartkoffertje
      • Download de waardebon
      • BoekStart in jouw buurt
      • Boekideeën
      • De BoekStartspaarkaart
    • BoekStartdag
      • Nieuwsoverzicht
      • Mijn VoorleesMoment
      • Alle boekentips
      • E-magazine BoekStart voor jou!
      • Webinars met boekentips
      • Waarom voorlezen?
      • Hoe lees je voor?
      • Leesontwikkeling 0-4 jaar
      • Groeimeter
      • Digitaal lezen
      • Liedjes zingen
    • Babyboekje van het Jaar
  • Zoeken