Zoekresultaten
Resultaat 1 - 6 (van 6)
Saskia Tellegen Waarom zou je lezen?
het oordeel van scholieren: anders dan men wel eens dacht
Handelseditie van een proefschrift met de uitwerking van een onderzoek naar spontaan leesgedrag van kinderen van 9 tot 14 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 203 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen | 1987
Gedrukt boek
Anne Pellowski Vertellen in kleine kring
een handboek; hoe je verhalen, anekdotes en rijmpjes kunt vertellen en waar je ze vandaan haalt; hoe je zakdoeken, poppetjes en andere spulletjes kunt gebruiken bij het vertellen in groepen, in clubhuizen, in bibliotheken, op scholen, in crèches, bij naschoolse opvang, in peuterspeelzalen en... gewoon thuis, met veel voorbeelden
Non-fictie
Nederlands | 104 pagina's | Biblion Uitgeverij, Den Haag | 1999
Gedrukt boek
Werkverband Literatuursociologie Speerpunt lezen
bijdragen aan het gelijknamige symposium georganiseerd door het Werkverband Literatuursociologie op 18 december 1985 aan de Katholieke Universiteit Brabant
Opstellen over het leesonderwijs op basisscholen
Non-fictie
Nederlands | 249 pagina's | Zwijsen, Tilburg | 1987
Gedrukt boek
J.H. Kruizinga Over wezen en weeshuizen
Non-fictie
Nederlands | 12 pagina's | De Ruiter, Gorinchem | 1987
Gedrukt boek
Werkboek poëzie in het voortgezet onderwijs bij Ik voel me wat bijzonder
haal eens een gedicht achter de hoek...
Suggesties om te werken met poëzie in de eerste klassen van het voortgezet onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 63 pagina's | Infodok, Leuven, 's Gravenhage | 1987
Gedrukt boek
Henriëtte Willink Straatwerk
verkeersmethode voor de basisschool
Platenboek met foto's en tekeningen in kleur van verkeerssituaties, te gebruiken bij het onderwijs in groep 1 en 2 van het basisschool.
Non-fictie
Nederlands | 48 pagina's | Veilig Verkeer Nederland, Hilversum | 1987
Gedrukt boek