Zoekresultaten
Resultaat 1 - 19 (van 19)
Van Dale pocketwoordenboek Engels-Nederlands
Non-fictie
Engels | Nederlands | 476 pagina's | Van Dale, Utrecht [etc.] | 2009
Gedrukt boek
Van Dale pocketwoordenboek Nederlands-Engels
Non-fictie
Engels | Nederlands | 461 pagina's | Van Dale, Utrecht [etc.] | 2009
Gedrukt boek
Van Dale pocketwoordenboek Frans-Nederlands
Non-fictie
Nederlands | 655 pagina's | Van Dale, Utrecht | 2022
Gedrukt boek
Van Dale pocketwoordenboek Nederlands-Frans
Non-fictie
Frans | Nederlands | 533 pagina's | Van Dale, Utrecht [etc.] | 2009
Gedrukt boek
Mark Hanson Van Frans naar Nederlands
de taalsituatie in het Limburgs middelbaar onderwijs 1830-1914
Non-fictie
Nederlands | 332 pagina's | Eisma, Leeuwarden [etc.] | 1990
Gedrukt boek
Marjolein Kitty van Dort-Slijper Grammatica in het basisonderwijs
Nederlands | 301 pagina's | Universiteit van Amsterdam, Amsterdam | 1984
Gedrukt boek
Nederlandse Vereniging voor Toegepaste Taalwetenschap Leraren moderne vreemde talen
opleiding en praktijk
Non-fictie
Engels | Nederlands | 183 pagina's | Nederlandse Vereniging voor Toegepaste Taalwetenschap, Utrecht | 1984
Gedrukt boek
Frans van den Heuvel Spellingtoetsen voor het basisonderwijs
Toetsen voor een objectieve meting van de spellingsvaardigheid van kinderen.
Non-fictie
Nederlands | 152 pagina's | Malmberg, Den Bosch | 1984
Gedrukt boek
Henk Berkenbosch Geen vak apart
sociaal leren en moderne vreemde talenonderwijs; de geïntegreerde lespraktijk van de middenschool afdeling van de Openbare Scholengemeenschap Huizermaat voor middenschool/mavo/havo/vwo te Huizen (N.-H.)
Nederlands | 72 pagina's | Stichting voor de Leerplanontwikkeling, Enschede | 1984
Gedrukt boek
Huub van den Bergh Functionele taaldoelen voor het lager onderwijs
een onderzoek onder diverse respondentengroepen naar de 'wenselijkheid' en 'haalbaarheid' van diverse spreek-, schrijf-, lees- en luistersituaties
Non-fictie
Nederlands | 44 pagina's | Stichting Centrum voor Onderwijsonderzoek van de Universiteit van Amsterdam, Amsterdam | 1984
Gedrukt boek
Aaldert van Engen Schrijven als oefenvak
handboek voor didactiek en praktijk
Handboek voor interne begeleid(st)ers en docenten op basis- en speciaal onderwijs over het aanleren van de technische vaardigheid van het schrijven.
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Esstede, Heeswijk-Dinther | 2000
Gedrukt boek
Paul Hermsen Vormgeven aan taalonderwijs voor 4-12 jarigen
Non-fictie
Nederlands | 64 pagina's | Katholiek Pedagogisch Centrum, 's-Hertogenbosch | 1984
Gedrukt boek
M. van Heijningen Bosch Roosje Vlijtig
met een prentje bij ieder lesje
Facsimile herdruk van drie leesboekjes en een woordenboekje uit de eerste helft van de negentiende eeuw.
Non-fictie
Nederlands | 112 pagina's | Elsevier, Amsterdam [etc.] | 1984
Gedrukt boek
Lezen en begrijpen
de psychologie van het leesproces
Overzicht van de theorie en de praktische toepassing van de leespsychologie.
Non-fictie
Nederlands | 335 pagina's | Swets & Zeitlinger, Amsterdam [etc.] | 1991
Gedrukt boek
Piet Hagen Hoe wij leren lezen
Uitvoerig overzicht van algemene en onderwijskundige facetten van het (leren) lezen.
Non-fictie
Nederlands | 190 pagina's | Zwijsen, Tilburg | 1984
Gedrukt boek
Het leesproces
Veertien studies over het lezen, het leren lezen en leesstoornissen.
Non-fictie
Nederlands | 294 pagina's | Swets & Zeitlinger, Lisse | 1984
Gedrukt boek
Schrijven & didactiek
Non-fictie
Nederlands | 173 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen | 1990
Gedrukt boek
Over creativiteit in schrijven
Beschouwingen over en didaktische suggesties voor het schrijven van teksten en gedichten door kinderen.
Non-fictie
Nederlands | 232 pagina's | Acco, Leuven, Amersfoort | 1984
Gedrukt boek
C.J. Koster Didactiek Engels voor het basisonderwijs
Non-fictie
Nederlands | 112 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen | 1984
Gedrukt boek