Zoekresultaten
Resultaat 1 - 20 (van 75)
Frederik Johan Gosselink Ontwikkelingen in de organisatiekunde
organisatiekunde en maatschappelijke kontekst; beeldvorming omtrent de struktuur van de wisselwerking tussen de organisatiekunde en haar maatschappelijke kontekst
Non-fictie
Nederlands | 247 pagina's | 1988
Gedrukt boek
Beleid en organisatie
Bijdragen van verschillende auteurs over organisatie- en beheersvraagstukken in het algemeen en in de kwaliteitszorg.
Non-fictie
Nederlands | 202 pagina's | Kluwer, Deventer [etc.] | 1988
Gedrukt boek
J. Heijnsdijk Vitale organisaties
aanzet tot integratie van organisatie- en informatiekunde
Non-fictie
Nederlands | 417 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen | 1994
Gedrukt boek
Gert Wijnen Verbeteren en vernieuwen van organisaties
essentiële managementtaken
Handreiking aan leidinggevenden over het wanneer en hoe verbeteren of vernieuwen van (onderdelen van) organisaties.
Non-fictie
Nederlands | 250 pagina's | Kluwer Bedrijfswetenschappen, Deventer | 1994
Gedrukt boek
Mauk Mulder Integrale strategie en ondernemerschap
Stratcon als actiegerichte methode
Beschrijving van een methode ten behoeve van de ontwikkeling en uitvoering van strategisch management in organisaties.
Non-fictie
Nederlands | 168 pagina's | Kluwer Bedrijfswetenschappen, Deventer | 1993
Gedrukt boek
Alexander Joannes Jozef Anton Maas Ongedefinieerde ruimten, sociaal-symbolische configuraties
een onderzoek naar theorie, methodologie en methode-ontwikkeling voor processen van organiseren
Non-fictie
Nederlands | 262 pagina's | Eburon, [Delft] | 1988
Gedrukt boek
A. de Heer Kwaliteitskosten, wat baat het?
ervaringen met 'kwaliteitsevaluatie-KKO'
Presentatie van een methode voor de beoordeling van het kwaliteitsbeleid en de kwaliteitszorg in bedrijven en instellingen.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Kluwer Technische Boeken, Deventer [etc.] | 1992
Gedrukt boek
J.A. Neijzen Kwaliteitszorg in dienstverlenende organisaties
de klant is koning, maar wie maakt er de dienst uit?
Non-fictie
Nederlands | 312 pagina's | Kluwer Bedrijfswetenschappen, Deventer | 1989
Gedrukt boek
A.F.P. Wassenberg Strategie en beleid
onderhandelingsgedrag in netwerken
Uitgebreide versie van "Dossier RSV" waarin het industriële beleid t.a.v.vorming en ondergang van het scheepsbouwconcern in een theoretisch kader geplaatst wordt
Non-fictie
Nederlands | 332 pagina's | Nederlands Studie Centrum, Vlaardingen | 1988
Gedrukt boek
Bedrijfskundige statistiek
Wiskundige methoden die van belang zijn voor de statistische procesbeheersing van een bedrijf
Non-fictie
Nederlands | 230 pagina's | Kluwer, Deventer [etc.] | 1988
Gedrukt boek
J. Heijnsdijk Vitale organisaties
voortgezet management
Studieboek op hbo- en universitair niveau waarmee organisaties geanalyseerd kunnen worden, tevens kan ermee vastgesteld worden aan welke voorwaarden voldaan moet zijn om een organisatie vitaal te maken en te houden.
Non-fictie
Nederlands | 418 pagina's | Noordhoff, Groningen [etc.] | 2009
Gedrukt boek
D. Keuning Management en organisatie
Non-fictie
Nederlands | 232 pagina's | Stenfert Kroese, Houten | 1996
Gedrukt boek
F. Musch Kwaliteit in uw werk en organisatie
een praktisch handboek om kwaliteit te herkennen, te leveren en te organiseren
Non-fictie
Nederlands | 184 pagina's | Het Spectrum, Utrecht | 1988
Gedrukt boek
Rudolf Mann Naar een volledig ondernemerschap
een holistische visie op management
Pleidooi voor het zien van de samenhang tussen diverse bedrijfsonderdelen en -processen en het nemen van de in een bedrijf aanwezige mensen en hun capaciteiten als uitgangspunt van het management.
Non-fictie
Nederlands | 179 pagina's | Lemniscaat, Rotterdam | 1990
Gedrukt boek
J. Cuppen Ontwikkeling van informatiesystemen in organisaties
Oriëntatie op automatisering als totaal-concept voor een organisatie.
Non-fictie
Nederlands | 299 pagina's | Samsom, Alphen aan den Rijn [etc.] | 1989
Gedrukt boek
M.A. Papo Systemen en toepassingen
Leerboek voor het Praktijkdiploma Informatica.
Non-fictie
Nederlands | 193 pagina's | Academic Service, Schoonhoven | 1988
Gedrukt boek
Huub Vinkenburg Dienen en verdienen
hoe dertien bedrijven hun dienstverlening verbeteren; een onderzoek
Non-fictie
Nederlands | 276 pagina's | Kluwer Bedrijfswetenschappen, Deventer | 1988
Gedrukt boek
N.M. Wijngaards Zelfmanagement
Beschrijving van een hulpmiddel voor persoonlijke ontwikkeling en succes in privé- en werkomstandigheden.
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Het Spectrum, Utrecht | 1988
Gedrukt boek
De overheid op weg naar de informatiemaatschappij:
automatisering, de-bureaucratisering & verbeterde dienstverlening
Non-fictie
Nederlands | 144 pagina's | Stenfert Kroese, Leiden [etc.] | 1988
Gedrukt boek
H. Völlmar Planning en beleid in de automatisering
Non-fictie
Nederlands | 219 pagina's | Het Spectrum, Utrecht | 1988
Gedrukt boek