Zoekresultaten
Resultaat 1 - 20 (van 306)
Stephen R. Covey De zeven eigenschappen van effectief leiderschap
Pleidooi voor het zoeken naar de balans tussen materiele, financiële en menselijke relaties.
Non-fictie
Nederlands | 336 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2022
Gedrukt boek
P.L. Gillissen Wonen en kopen in Frankrijk
alles over wonen en onroerend goed in Frankrijk
Praktische informatie, aangevuld met adviezen, tips en checklisten.
Non-fictie
Nederlands | 387 pagina's | Guide Lines, Voerendaal (NL) | 2024
Gedrukt boek
Henry Mintzberg Mintzberg over management
de wereld van onze organisaties
Beschrijving van de samenhang, onderlinge beïnvloeding en gedragingen van management en organisaties.
Non-fictie
Nederlands | 400 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2000
Gedrukt boek
Ken Blanchard De one minute manager en de apenrots
Een manager moet leren welke problemen hij moet oplossen en welke hij beter kan delegeren.
Non-fictie
Nederlands | 126 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2007
Gedrukt boek
De kolenmijnen in Limburg
Fotoboek.
Non-fictie
Nederlands | 72 pagina's | Deboektant, [Klaaswaal] | 1989
Gedrukt boek
Stephen Covey De zeven eigenschappen voor succes in je leven
Het boek ‘De zeven eigenschappen van effectief leiderschap’ van Stephen R. Covey behoeft nauwelijks nog introductie; het vormt al jarenlang en wereldwijd een inspiratiebron voor iedereen. Covey heeft met zijn zeven eigenschappen een miljoenenpubliek bereikt. Hij leert ons hoe we de kwaliteit van ons werkende leven, privéleven en gezinsleven kunnen verbeteren. Zijn inzichten hebben duizenden mensen in staat gesteld meer plezier en zin te ervaren in hun omgang met anderen; dit heeft het werk in duizenden...
Non-fictie
Nederlands | 262 pagina's (ePub2, 3,7 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2014
E-book
J.M.G. Floor | W.F. van Raaij | M.Y. Bouwman Marketingcommunicatiestrategie
reclame, public relations en voorlichting, sponsoring, promoties, direct marketing, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, evenementen, online marketingcommunicatie, geïntegreerde communicatie
Studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 543 pagina's | Noordhoff, Groningen | 2020
Gedrukt boek
C.G.C.P. Verstappen Goederenvervoer over de weg
rijbewijs C1/C deel 2 (examen R2C), vakbekwaamheid C deel 2 & 3 (examen V2C en V3C); beroepschauffeur
Non-fictie
Nederlands | 246 pagina's | VERJO®bv, Sint-Michielsgestel | 2020
Gedrukt boek
Jan Luiten van Zanden Een klein land in de 20e eeuw
economische geschiedenis van Nederland 1914-1995
Non-fictie
Nederlands | 269 pagina's | Het Spectrum, Utrecht | 1997
Gedrukt boek
Jan Pen Wie heeft er gelijk?
Bundel opstellen over redeneren, debatteren, gelijk hebben en krijgen in de economie en in het leven.
Non-fictie
Nederlands | 256 pagina's | Academic Service, Schoonhoven | 1989
Gedrukt boek
Ferdinand H.M. Grapperhaus Belasting, vrijheid en eigendom
hoe belastingheffing leidde tot meer zeggenschap voor burgers en meer eenheid tussen staten 511-1787
Aan de hand van vijf perioden uit de geschiedenis wil de auteur laten zien, hoe vorst en overheid gaandeweg gedwongen werden om in ruil voor belastingheffing steeds meer medezeggenschap te geven aan hun onderdanen.
Non-fictie
Nederlands | 406 pagina's | De Walburg Pers, [Zutphen] | 1989
Gedrukt boek
J.L. van Zanden Economische geschiedenis van Nederland in de 20e eeuw
Non-fictie
Nederlands | 330 pagina's | Het Spectrum, Utrecht | 1989
Gedrukt boek
J.M.G. Floor | W.F. van Raaij | M.Y. Bouwman Marketingcommunicatiestrategie
reclame, public relations en voorlichting, sponsoring, promoties, direct marketing en dialoogmarketing, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, evenementen, geïntegreerde communicatie
Studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 549 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2015
Gedrukt boek
Stichting Matrijs Stork
120 jaar industriële dynamiek
Geschiedenis van de als machinefabriek gestarte onderneming
Non-fictie
Nederlands | 154 pagina's | Matrijs, Utrecht | 1989
Gedrukt boek
Paul Meijs Eigendom tussen politiek en economie
naar een moderne opvatting van eigendom
Verhandeling over de kloof tussen het veel gebruikte eigendomsbegrip en de hedendaagse praktijk.
Non-fictie
Nederlands | 195 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen | 1989
Gedrukt boek
Algemene Rekenkamer Van Camere vander rekeninghen tot Algemene Rekenkamer
zes eeuwen Rekenkamer; gedenkboek bij het 175-jarig bestaan van de Algemene Rekenkamer
Non-fictie
Nederlands | 544 pagina's | SDU, 's-Gravenhage | 1989
Gedrukt boek
Floris Willem Cornelis Julius van de Vooren Het regionale ontwikkelingspotentieel
Non-fictie
Nederlands | 473 pagina's | 1989
Gedrukt boek
J.C.M. Gruijters Financiële rekenkunde voor het HEO
met toepassingen voor Excel en grafische rekenmachines
Non-fictie
Nederlands | 190 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2016
Gedrukt boek
Peter F. Drucker De nieuwe uitdaging
Analyse van de nieuwe beperkingen en grenzen van de overheid en van de veranderende eisen van politiek leiderschap in relatie tot o.m. ecologie en informatica.
Non-fictie
Nederlands | 259 pagina's | Omega Boek, Amsterdam | 1990
Gedrukt boek
Jan M.G. Derix Progressive Limburg
Mede aan de hand van vele kleurenfoto's wordt de economische, industriële, financiële en culturele voortrekkersrol van de provincie Limburg geschetst.
Non-fictie
Engels | Nederlands | 335 pagina's | Eisma, Leeuwarden [etc.] | 1989
Gedrukt boek