Zoekresultaten
Resultaat 1 - 20 (van 59)
Ton Kallenberg | Linda van der Grijspaarde | Geraard Baars Leren (en) doceren in het hoger onderwijs
Handboek didactiek gericht op verdergaande professionalisering van docenten in het hoger onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 438 pagina's | Boom, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Jos van Onna | Anky Jacobse Laat maar zien
didactiek voor beeldend onderwijs
Didactische handleiding voor leerkrachten in het basisonderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 358 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2013
Gedrukt boek
Ton Kallenberg | Linda van der Grijspaarde | Astrid ter Braak | Gerard Baars Leren (en) doceren in het hoger onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 446 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2014
Gedrukt boek
Sander van Vugt Aan de slag met Linux voor LPIC-1
Non-fictie
Nederlands | 301 pagina's | Boom, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Gelre, Vereeniging tot Beoefening van Geldersche Geschiedenis, Oudheidkunde en Recht Het Gelders Athene
bijdragen tot de geschiedenis van de Gelderse Universiteit in Harderwijk (1648-1811)
Non-fictie
Nederlands | 251 pagina's | Verloren, Hilversum | 2000
Gedrukt boek
Veronica Weusten De geliefde leraar
hoe u het blijft of hoe u het wordt
Thematische bespreking van een aantal persoonlijkheidseigenschappen, pedagogische en didactische kwaliteiten van effectieve, 'geliefde' leerkrachten in met name het voortgezet onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 70 pagina's | Weusten en Hoornstra, [Nijmegen] | 2012
Gedrukt boek
Filip Dochy Coöperatief leren in een krachtige leeromgeving
handboek probleemgestuurd leren in de praktijk
Non-fictie
Nederlands | 152 pagina's | Acco, Leuven, Leusden | 2000
Gedrukt boek
Leren (en) doceren in het hoger onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 335 pagina's | LEMMA, Utrecht | 2000
Gedrukt boek
Chris Tovani Ik lees het wel maar ik snap het niet
begripsstrategieën voor adolescente lezers
Methode voor leerkrachten in het basis- en voortgezet onderwijs om het begrijpend lezen van leerlingen te verbeteren.
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's | Kwint'essens, Amersfoort | 2013
Gedrukt boek
Sander van Vugt Leerboek Linux
Non-fictie
Nederlands | 450 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2011
Gedrukt boek
Ton Kallenberg Leren (en) doceren in het hoger onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 417 pagina's | LEMMA, Den Haag | 2009
Gedrukt boek
Willem Otterspeer Het bolwerk van de vrijheid
de Leidse universiteit, 1575-1672
Non-fictie
Nederlands | 498 pagina's | Bakker, Amsterdam | 2000
Gedrukt boek
Th.H.J. Stoelinga Onderwijs en beleid
overpeinzingen van een bestuurder
Non-fictie
Nederlands | 32 pagina's | Katholieke Universiteit Nijmegen, [Nijmegen] | 2000
Gedrukt boek
Leren leren
Praktische handleiding voor scholieren in het voortgezet onderwijs voor het studeren en het maken van werkstukken. Vanaf circa 13 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 131 pagina's | Inmerc, Wormer | 2000
Gedrukt boek
Pieter van Houten | Marcel Spruit | Koos Wolters Informatiebeveiliging onder controle
grondslagen, management, organisatie en techniek van cybersecurity
Non-fictie
Nederlands | 267 pagina's | Pearson Benelux, Amsterdam | 2023
Gedrukt boek
De media-explosie
trends en issues in media en communicatie
Studieboek over massacommunicatie voor hbo-studenten.
Non-fictie
Nederlands | 412 pagina's | Boom, Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
Hans Daale Duaal onderwijs: uitdagingen en valkuilen
Samenvattend overzicht van een vorm van beroepsonderwijs, waarbij theoretisch onderricht wordt gecombineerd met werken in de praktijk.
Non-fictie
Nederlands | 115 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen | 2000
Gedrukt boek
Vrije Universiteit Vooralsnog zonder titel
VU-studenten in het jaar 2000
Non-fictie
Nederlands | 226 pagina's | Meinema, Zoetermeer | 2000
Gedrukt boek
Paul A. Kirschner The inevitable duality of education: cooperative higher education
Non-fictie
Engels | 36 pagina's | Unigraphic, Maastricht | 2000
Gedrukt boek
Nederlandse Vereniging van Wiskundeleraren Honderd jaar wiskundeonderwijs
een jubileumboek
Historisch overzicht van de ontwikkeling van het Nederlandse wiskundeonderwijs in de twintigste eeuw, met aandacht voor de veranderingen in vakinhoud en didactiek die samenhangen met maatschappelijke ontwikkelingen.
Non-fictie
Nederlands | 440 pagina's | Nederlandse Vereniging van Wiskundeleraren, Leusden | 2000
Gedrukt boek