Zoekresultaten
Resultaat 1 - 20 (van 81)
Johannes de Geus | Natasja Loomans Stukken beter schrijven
zo wordt schrijven makkelijker en leuker!
Complete gids voor het schrijven van zakelijke teksten.
Non-fictie
Nederlands | 230 pagina's | Thema, uitgeverij van Schouten & Nelissen, Zaltbommel | 2020
Gedrukt boek
Johannes de Geus | Natasja Loomans Stukken beter schrijven
zo wordt schrijven makkelijker en leuker!
Brieven, mails, offertes, of blogs, twitter of Linkedin; veel mensen vinden schrijven moeilijk. En dat is jammer want door de moderne media doen we het steeds vaker! Stukken beter schrijven geeft je een andere kijk op de zaak. Het laat je niet alleen zien dat schrijven juist heel leuk is, het leert je ook hoe je er succesvol in kunt zijn! Dit al jaren goedverkopende boek bestaat uit drie delen. Deel 1 staat stil bij het schrijven zelf en gaat in op schrijfstrategieën, het doel van schrijven en het...
Non-fictie
Nederlands | 232 pagina's (ePub2, 7,5 MB) | Thema, Zaltbommel | 2020
E-book
Sjors van Leeuwen CRM in de praktijk
het succesvol invoeren van een klantgerichte bedrijfsstrategie; van CRM naar klantgedreven ondernemen
Non-fictie
Nederlands | 306 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2015
Gedrukt boek
Annie Blokhuis Je luistert wel, maar je hoort me niet
over communicatie met mensen met een verstandelijke beperking
Non-fictie
Nederlands | 226 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2011
Gedrukt boek
Seth Godin Purple cow
Adviezen aan ondernemers over marketing, met als centrale boodschap een product te maken dat opvalt voor een geselecteerde doelgroep.
Non-fictie
Nederlands | 219 pagina's | Lev., Utrecht | 2010
Gedrukt boek
Henk Middelveld De nieuwe openbare bibliotheek
herpositionering van de meest gebruikte culturele voorziening in Nederland
De opkomst van internet en van elektronische informatiedragers heeft enorme gevolgen voor de rol en taken van de openbare bibliotheek: de gedrukte media verliezen terrein. Onderzoek naar de veranderende omgeving van de openbare bibliotheek en de consequenties voor de dienstverlening, het personeel, de collectie en de gebouwen. De auteur gelooft niet in de definitieve teloorgang van het boek, en zolang er boeken zijn, zijn er bibliotheken.
Non-fictie
Nederlands | 105 pagina's | Kluwer, Alphen aan den Rijn | 2003
Gedrukt boek
Grethe van Geffen Interculturele omgangsvormen
Beknopte adviezen voor communicatie op de werkvloer met collega's uit een andere cultuur.
Non-fictie
Nederlands | 32 pagina's | Kluwer, Alphen aan den Rijn | 2003
Gedrukt boek
A.H. van der Lei Communicatie in praktijk
Studieboek op hbo-niveau over communicatietechnieken in combinatie met projectmatig werken.
Non-fictie
Nederlands | 144 pagina's | HB Uitgevers, Baarn | 2003
Gedrukt boek
Andre Vyt Communicatief vaardig onder-wijzen
Studieboek over communicatieve vaardigheden voor (aankomende) leerkrachten en jongerenwerkers.
Non-fictie
Nederlands | 210 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2003
Gedrukt boek
Carolien Gehrels Managementmodellen voor communicatie
Non-fictie
Nederlands | 151 pagina's | Nieuwezijds, Amsterdam | 2003
Gedrukt boek
Jacob Vossestein Vreemd volk
gedrag in zijn culturele context
Praktische analyse van de verschillen tussen de Nederlandse cultuur en andere culturen.
Non-fictie
Nederlands | 272 pagina's | KIT Publishers, Amsterdam | 2003
Gedrukt boek
Philip Kotler De A tot Z van marketing
80 thema's voor iedereen die aan marketing doet
Non-fictie
Nederlands | 239 pagina's | Het Spectrum, Utrecht | 2003
Gedrukt boek
Yvonne Halink Taaltermen van A tot Z
Verklarende woordenlijst van grammaticale termen.
Non-fictie
Nederlands | 88 pagina's | Kluwer, Alphen aan den Rijn | 2003
Gedrukt boek
Gust De Meyer De muziekindustrie
een lexicon
Achter de muziek schuilt een complexe en vooral zakelijke wereld, die we omschrijven als 'de muziekindustrie'. Het is niet altijd eenvoudig om zicht te krijgen op de structuur, werking en functie van elk radertje in de globale machinerie van de muziekindustrie, zeker niet nu de muziekindustrie ook het tijdperk van cyberspace is binnengetreden. De muziekindustrie wordt in de context geplaatst van de culturele industrieën en er wordt een overzicht gegeven van de nieuwe businessmodellen. Het lexicon...
Non-fictie
Nederlands | 514 pagina's | Acco, Leuven, Den Haag | 2010
Gedrukt boek
Vincie van Gils Interne communicatie bij veranderingen
van weerstand naar commitment
Non-fictie
Nederlands | 95 pagina's | Kluwer, [Alphen aan den Rijn] | 2003
Gedrukt boek
Tijl Rood Tekstboek
handboek voor tekstschrijvers
Praktische wenken voor het schrijven van met name commerciële teksten.
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | SWP, Amsterdam | 2003
Gedrukt boek
Bob De Groof Spreken voor een volle zaal
Adviezen voor mensen die een lezing of presentatie moeten geven.
Non-fictie
Nederlands | 54 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2003
Gedrukt boek
Marion Nieuwenhuizen Interne communicatie
Non-fictie
Nederlands | 40 pagina's | Kluwer, Alphen aan den Rijn | 2003
Gedrukt boek
Nina Jurna Met eigen ogen
een hedendaagse kijk op de Surinaamse slavernij
Interviews met mensen in Nederland en Suriname, van wie het leven nog steeds wordt beïnvloed door de slavernij, 140 jaar na de afschaffing daarvan.
Non-fictie
Nederlands | 112 pagina's | KIT Publishers, Amsterdam | 2003
Gedrukt boek
T&IC Intranet als praktisch communicatiemiddel
Beknopte inleiding tot intranetmanagement.
Non-fictie
Nederlands | 84 pagina's | Kluwer, [Alphen aan den Rijn] | 2003
Gedrukt boek