Zoekresultaten
Resultaat 1 - 20 (van 38)
Mariëtte Wolf Het geheim van De Telegraaf
geschiedenis van een krant
Geschiedenis in woord en beeld van het Nederlandse dagblad vanaf de oprichting in 1893 tot heden.
Non-fictie
Nederlands | 565 pagina's | Boom, Amsterdam | 2009
Gedrukt boek
Andere Tijden 10
nieuwe verhalen over de actualiteit van gisteren
Nederlands | 237 pagina's | Veen, Amsterdam [etc.] | 2009
Gedrukt boek
Johan van Grinsven Stan Storimans, oog op de wereld
cameraman van Goirle tot Georgië
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Pix4Profs, Tilburg | 2009
Gedrukt boek
Stichting Nederland Kennisland Beelden voor de toekomst
de eerste successen
Non-fictie
Nederlands | 56 pagina's | Stichting Nederland Kennisland, Amsterdam | 2009
Gedrukt boek
Indira Reynaert Basisboek crossmedia concepting
Studieboek op hbo/wo-niveau
Non-fictie
Nederlands | 252 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2012
Gedrukt boek
Rob van Vuure Het lingeriedenken
creatief bladenmaken, succesvol communiceren
Trends en items voor het maken van een succesvol (publieks)tijdschrift.
Non-fictie
Nederlands | 333 pagina's (ePub2, 15 MB) | Ambo, Amsterdam | 2009
E-book
Aimee Baldridge Organiseer uw digitale leven
over het opslaan van foto's, muziek, video's, persoonlijke documenten en e-mail in een digitale wereld
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's | National Geographic, [Diemen] | 2009
Gedrukt boek
Arjan Visser Interviewen
Aanwijzingen voor het afnemen van een interview, afgewisseld met persoonlijke ervaringen van de Nederlandse journalist (geboren in 1961).
Non-fictie
Nederlands | 93 pagina's (ePub2, 0,1 MB) | Augustus, Amsterdam | 2009
E-book
Paul de Leeuw Boos op de lucht!
Columns over het Nederlandse televisiewereldje.
Non-fictie
Nederlands | 247 pagina's | Rap, Amsterdam | 2009
Gedrukt boek
Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap Cultuur en media in 2015
Vijf essayisten bespreken de toekomst van cultuur en media. Bas Heijne (Schrijver, essayist), ontmoet in Berlijn studenten die via hun iPhone en laptops voortdurend in contact staan met internationale netwerken, maar weten niet wie Brecht is. Valerie Frissen (senior strateeg bij TNO en hoogleraar ICT en Sociale Veranderingen bij de Faculteit der Wijsbegeerte van de EUR), stelt dat bibliotheken, musea en kunstinstellingen minder snel hun weg op internet vinden dan hun publiek. Fouad Laroui (schrijver...
Non-fictie
Engels | Nederlands | 80 pagina's | Ministerie van OCW, [Den Haag] | 2009
Gedrukt boek
Rob van Vuure Het lingeriedenken
creatief bladenmaken, succesvol communiceren
Trends en items voor het maken van een succesvol (publieks)tijdschrift.
Non-fictie
Nederlands | 333 pagina's | Ambo, Amsterdam | 2008
Gedrukt boek
Julian Reichelt In de frontlinie
berichten van een oorlogscorrespondent
Belevenissen van een Duitse journalist die als oorlogscorrespondent ooggetuige is van verschillende gewapende conflicten en de menselijke drama's die deze met zich meebrengen.
Non-fictie
Nederlands | 236 pagina's | Just Publishers, [Meppel] | 2011
Gedrukt boek
Onno Sinke Verzet vanuit de verte
de behoedzame koers van Radio Oranje
Studie naar de rol en invloed van radio Oranje, de zender die tijdens de Tweede Wereldoorlog vanuit Londen uitzendingen verzorgde om de mensen in bezet Nederland te informeren en motiveren.
Non-fictie
Nederlands | 318 pagina's | Augustus, Amsterdam [etc.] | 2009
Gedrukt boek
Berend Schilder Journalistiek schrijven
Praktische adviezen, tips en trucs voor bedrijfsjournalisten.
Non-fictie
Nederlands | 96 pagina's | Kluwer, Alphen aan den Rijn | 2009
Gedrukt boek
Hans Invernizzi Leren recenseren
Handleiding voor het schrijven van kunstrecensies in de geschreven media.
Non-fictie
Nederlands | 123 pagina's | Coutinho, Bussum | 2009
Gedrukt boek
Huub Wijfjes VARA
biografie van een omroep
Geschiedenis in woord en beeld van de Nederlandse omroep, mede als vereniging binnen de sociaal-democratische beweging.
Non-fictie
Nederlands | 639 pagina's | Boom, Amsterdam | 2009
Gedrukt boek
Alex Beishuizen Online of flatline
een uitweg uit het sterfhuis van de media
Beschouwing over de omslag van traditionele papieren krant naar een internetkrant, met een pleidooi waarom alle 'oude' media deze stap moeten zetten om niet ten onder te gaan.
Non-fictie
Nederlands | 110 pagina's | Mediata, Amsterdam | 2009
Gedrukt boek
H.J. Schoo Een ongeregeld zootje
over journalisten en journalistiek
Kritische beschouwingen door de Nederlandse journalist, essayist en columnist (1945-2007).
Non-fictie
Nederlands | 220 pagina's | Elsevier, Amsterdam | 2009
Gedrukt boek
Joost Scholten Management en organisatie in de media- en entertainmentindustrie
Studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 332 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2011
Gedrukt boek
Jelle Boonstra Dik Voormekaar
het eerste jaar
Documentaire aan de hand van geluidsfragmenten over het eerste jaar van het radioprogramma de Dik Voormekaarshow, uitgezonden bij Radio Noordzee in 1973.
Non-fictie
Nederlands | 25 pagina's | Rubinstein, Amsterdam | 2009
Gedrukt boek