Zoekresultaten
Resultaat 1 - 13 (van 13)
Geert Poort | Corona de Wert Handboek online redactie
onmisbaar gereedschap voor de contentspecialist en communicatieprofessional
SAMENVATTING: "Contentcreatie is een multidisciplinair vak geworden. Als online content- of communicatiespecialist wil je dáár scoren waar de (toekomstige) klanten van jouw organisatie zich bevinden. Daarom ben je dagelijks druk met het optimaliseren van websites, webshops en sociale media, het creëren van content die matcht met klantbehoeften. In woord, beeld en geluid. Haal jij het maximale uit je werk? Dit Handboek Online Redactie geeft je houvast. Wie professioneel met online communicatie...
Non-fictie
Nederlands | 381 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2019
Gedrukt boek
Henk Donkers Journalistiek schrijven voor het hoger onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 198 pagina's | Coutinho, Bussum | 2010
Gedrukt boek
Rob van Vuure Pas op, u wordt verleid!
verhalen van de BLDNDKTR
Columns over de trucs die tijdschriftenuitgevers toepassen om de verkoop van bladen te vergroten.
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's (ePub2, 1,9 MB) | Ambo, Amsterdam | 2010
E-book
Geert Poort | Corona de Wert Handboek webredactie
Non-fictie
Nederlands | 299 pagina's | Thema, uitgeverij van Schouten & Nelissen, Zaltbommel | 2013
Gedrukt boek
Maak mij wat wijs
media kennen, begrijpen en zelf creëren
Onderzoek naar het mediagebruik door jongeren en senioren in Vlaanderen en Nederland en tips over hoe ouders en leerkrachten kinderen kunnen begeleiden.
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2010
Gedrukt boek
Thomas van Aalten Crossmediale journalistiek
Overzicht van recente ontwikkelingen op het terrein van digitale journalistieke media.
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2010
Gedrukt boek
Katleen De Ridder De witte media, of Waarom 'allochtonen' altijd slecht nieuws zijn
Onderzoek naar de beeldvorming van de allochtoon in de Vlaamse media.
Non-fictie
Nederlands | 181 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2010
Gedrukt boek
Arjan Dasselaar Crossmediale journalistiek en redactie
Non-fictie
Nederlands | 439 pagina's | Van Duuren Media, Culemborg | 2010
Gedrukt boek
Peter Hinssen Digitaal is het nieuwe normaal
de revolutie is begonnen
Kijk van een ondernemer op het digitale tijdperk.
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's | Lannoo, Tielt | 2010
Gedrukt boek
Journalisten
profiel van een beroepsgroep
Verslag van een onderzoek onder beroepsjournalisten in Vlaanderen.
Non-fictie
Nederlands | 126 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2010
Gedrukt boek
Rob van Vuure Pas op, u wordt verleid!
verhalen van de BLDNDKTR
Columns over de trucs die tijdschriftenuitgevers toepassen om de verkoop van bladen te vergroten.
Non-fictie
Nederlands | 197 pagina's | Ambo, Amsterdam | 2010
Gedrukt boek
Handboek hoofdredacteur
hoe je het wordt, bent en blijft
Twaalf beschouwingen over het beroep van hoofdredacteur.
Non-fictie
Nederlands | 252 pagina's | Elsevier, Amsterdam | 2010
Gedrukt boek
Geen commentaar!
communicatie in turbulente tijden
Praktische adviezen aan managers voor communicatie bij crisissituaties.
Non-fictie
Nederlands | 200 pagina's | Houtekiet, Antwerpen | 2010
Gedrukt boek