Zoekresultaten
Resultaat 1 - 8 (van 8)
Scott Kelby | Terry White Het iPhone 5 boek
de belangrijkste en leukste dingen die je met de iPhone kunt doen
Non-fictie
Nederlands | 212 pagina's | Pearson, Amsterdam | 2013
Gedrukt boek
Louis Hilgers BoekTweePuntNul
web 2.0, social media, webtools
Bespreking van 200 toepassingen van sociale media.
Non-fictie
Nederlands | 420 pagina's | Van Buurt Boek, [Leiden] | 2012
Gedrukt boek
Paul Postma | Richard Geukema | Lex Pluijter | Elias Bom | Alexander Singewald Handboek Marketing 4.0
digital, data-driven, direct
SAMENVATTING: "Handboek Marketing 4.0 1e druk is een boek van Paul Postma uitgegeven bij Boom uitgevers Amsterdam. Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0. Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm. Handboek Marketing 4.0 beschrijft deze ontwikkeling en laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first,...
Non-fictie
Nederlands | 447 pagina's | Boom, Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
Merijn de Boer De snelle, slimme smartphonegids
Tips voor de aanschaf en het gebruik van verschillende typen smartphones.
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2011
Gedrukt boek
Henny Temmink Ontdek de iPhone 4 & 4S
Non-fictie
Nederlands | 244 pagina's | Van Duuren Informatica, Culemborg | 2011
Gedrukt boek
Jak Boumans Toen digitale media nog nieuw waren
pre-internet in de polder (1967-1997)
Geschiedenis van de digitale media in Nederland voor de grote doorbraak van internet.
Non-fictie
Nederlands | 320 pagina's | Media Update Vakpublicaties, Gorredijk | 2011
Gedrukt boek
Jeffrey Gitomer Het social media boekje
hoe je bedreven wordt in de zakelijke social media om je merkbekendheid te vergroten, jezelf te verkopen, je product te verkopen, om marktleider te worden, jezelf van de ondergang te redden, het geld binnen te halen, je concurrenten te vermorzelen
Non-fictie
Nederlands | 191 pagina's | Pearson Education, Amsterdam | 2012
Gedrukt boek
Eric Ries The lean startup
how constant innovation creates radically successful businesses
Non-fictie
Engels | 320 pagina's | Penguin Life, UK | 2024
Gedrukt boek