Zoekresultaten
Resultaat 1 - 20 (van 107)
Step Vaessen Jihad met sambal
De Nederlandse televisieverslaggeefster voor de NOS en later Al Jazeera vertelt over haar (persoonlijke) ervaringen in Indonesië, het grootste moslimland ter wereld.
Non-fictie
Nederlands | 216 pagina's | Prometheus, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Remco Claassen Verbaal meesterschap
het ultieme handboek voor alle mensen die gehoord willen worden
Praktische gids voor spreken in het openbaar en het geven van presentaties.
Non-fictie
Nederlands | 317 pagina's | Spectrum, Houten | 2011
Gedrukt boek
Elizabeth Ebbink Ik hoor het aan je stem
Bespreking van technische, sociale en psychische aspecten van het menselijk stem- en spraakgebruik.
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's | Nieuw Amsterdam Uitgevers, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek
Shiv Singh Social media marketing voor dummies
Non-fictie
Nederlands | 282 pagina's | Pearson Addison Wesley, Amsterdam | 2012
Gedrukt boek
Dan Roam Bla bla bla
wat te doen als woorden niet werken
Uitleg van een communicatietechniek waarbij het verbale en visuele brein worden gecombineerd.
Non-fictie
Nederlands | 364 pagina's | Kluwer, Deventer | 2012
Gedrukt boek
Theo IJzermans | Lex Eckhardt Het woord is nu aan u
“Spreken in het openbaar” staat op de vierde plaats in de top tien van de meest beangstigende dingen in een mensenleven, zo blijkt uit betrouwbaar Nederlands onderzoek. Uit ditzelfde onderzoek blijkt ook dat er een sterke afname is van de spreekangst naarmate men meer oefening en ervaring heeft. Dan wordt het gevoel van het gebrek aan controle langzamerhand overwonnen. En precies dat laatste is wat in Het woord is nu aan u! aan de orde komt. De auteurs laten zien waar de ‘vrees voor de zaal’ vandaan...
Nederlands | 3 uur 26 minuten (116 MB) | Thema, Zaltbommel | 2011
Luisterboek (digitaal)
Eline Janssen De kracht van het piramideprincipe
gids voor helder denken en schrijven
Handleiding voor het schrijven van zakelijke teksten.
Non-fictie
Nederlands | 104 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2011
Gedrukt boek
Louis Hilgers BoekTweePuntNul
web 2.0, social media, webtools
Bespreking van 200 toepassingen van sociale media.
Non-fictie
Nederlands | 420 pagina's | Van Buurt Boek, [Leiden] | 2012
Gedrukt boek
Jessica Rijnboutt | Marcel Heerink Argumenteren
Studieboek op hbo-niveau. Met illustraties.
Non-fictie
Nederlands | 101 pagina's | Pearson, Amsterdam | 2023
Gedrukt boek
Jonathan Herring Overtuigend argumenteren in elke situatie
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Deltas, Aartselaar, [Oosterhout] | 2012
Gedrukt boek
Rob Faltin Plankenkoorts
overwin je angst voor optredens, presentaties, lezingen en praatjes
Non-fictie
Nederlands | 174 pagina's | Hogrefe, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Paul Postma | Richard Geukema | Lex Pluijter | Elias Bom | Alexander Singewald Handboek Marketing 4.0
digital, data-driven, direct
SAMENVATTING: "Handboek Marketing 4.0 1e druk is een boek van Paul Postma uitgegeven bij Boom uitgevers Amsterdam. Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0. Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm. Handboek Marketing 4.0 beschrijft deze ontwikkeling en laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first,...
Non-fictie
Nederlands | 447 pagina's | Boom, Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
Pieternel Dijkstra Op dezelfde golflengte
101 tips om soepeler te communiceren
Praktische adviezen voor effectief en efficiënt communiceren in werk- en privésituaties, aan de hand van een bespreking van acht communicatiestijlen.
Non-fictie
Nederlands | 110 pagina's | Thema, Zaltbommel | 2011
Gedrukt boek
Erik Boers | Nico Swaan Het gesprek aangaan
ruimte nemen, geven en delen
Praktische gids voor het voeren van efficiënte gesprekken in een zakelijke context.
Non-fictie
Nederlands | 112 pagina's (ePub2, 8,4 MB) | Eburon, Delft | 2014
E-book
MARE Research De (on)zin van het (on)bewuste
waarom kwalitatief onderzoek de toekomst heeft
Consumenten nemen hun beslissingen vooral onbewust. Althans, dit zeggen enkele toonaangevende wetenschappers. Als deze stelling waar is kan dit verregaande implicaties hebben voor traditioneel marktonderzoek en hun opdrachtgevers, die primair naar bewuste attitudes kijken. Is het onbewuste echt almachtig en bewustzijn slechts een slaaf van het onbewuste? En hoe wetenschappelijk is fMRI-onderzoek eigenlijk? Om deze vragen te beantwoorden heeft MARE Research een expert- en literatuuronderzoek uitgevoerd....
Non-fictie
Nederlands | 55 pagina's (ePub2, 1,8 MB) | Eburon Elements, Delft | 2011
E-book
Christa Althof Interactief presenteren
een persoonlijke masterclass
Praktische tips voor het geven van een presentatie en het betrekken van het publiek.
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2011
Gedrukt boek
Roderik van Grieken Debatteren om te winnen
de kunst van het overtuigen
Studie- en oefenboek voor het voeren van debatten en onderhandelingen, met name in zakelijke situaties.
Non-fictie
Nederlands | 168 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2011
Gedrukt boek
Luc van Berkestijn Een goed gesprek
gesprekstechnieken voor leidinggevenden
Non-fictie
Nederlands | 101 pagina's | Uitgeverij Prominent, [Baarn] | 2021
Gedrukt boek
Darwin Frieser Effectief mondeling communiceren in drie stappen
Studieboek op hbo/wo-niveau over mondelinge communicatie in een zakelijke omgeving.
Non-fictie
Nederlands | 100 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2011
Gedrukt boek
Sue Fox Zakelijke etiquette voor dummies
Non-fictie
Nederlands | 324 pagina's | Pearson Addison Wesley, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek