Zoekresultaten
Resultaat 1 - 7 (van 7)
Paul Postma | Richard Geukema | Lex Pluijter | Elias Bom | Alexander Singewald Handboek Marketing 4.0
digital, data-driven, direct
SAMENVATTING: "Handboek Marketing 4.0 1e druk is een boek van Paul Postma uitgegeven bij Boom uitgevers Amsterdam. Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0. Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm. Handboek Marketing 4.0 beschrijft deze ontwikkeling en laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first,...
Non-fictie
Nederlands | 447 pagina's | Boom, Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
Louis Hilgers BoekTweePuntNul
web 2.0, social media, webtools
Bespreking van 200 toepassingen van sociale media.
Non-fictie
Nederlands | 420 pagina's | Van Buurt Boek, [Leiden] | 2012
Gedrukt boek
Seamus Bellamy Joomla! voor dummies
Non-fictie
Nederlands | 292 pagina's | Pearson Addison Wesley, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Jeffrey Gitomer Het social media boekje
hoe je bedreven wordt in de zakelijke social media om je merkbekendheid te vergroten, jezelf te verkopen, je product te verkopen, om marktleider te worden, jezelf van de ondergang te redden, het geld binnen te halen, je concurrenten te vermorzelen
Non-fictie
Nederlands | 191 pagina's | Pearson Education, Amsterdam | 2012
Gedrukt boek
Robbert Ravensbergen Essentie van Joomla! 1.6
Uitleg over het maken en beheren van een dynamische website met behulp van Joomla!
Non-fictie
Nederlands | 319 pagina's | Pearson Addison Wesley, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Eric Tiggeler Tips en tools voor Joomla! 1.6
professionele websites voor iedereen
Non-fictie
Nederlands | 216 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2011
Gedrukt boek
Eric Tiggeler Basiscursus Drupal 7
Non-fictie
Nederlands | 183 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2011
Gedrukt boek