Zoekresultaten
Resultaat 1 - 7 (van 7)
Chris Bradford Gamer
gamen voor je leven
Scott (ik-persoon) is een weeskind en woont op straat. Hij wordt geselecteerd voor Virtual Kombat, een super realistische vechtgame waarin echte pijn bestaat. Hij moet de gamewereld zien te overmeesteren om levend uit het spel te komen. Makkelijk te lezen. Vanaf ca. 11 jaar.
Fictie
Nederlands | 126 pagina's | Billy Bones, Amsterdam | 2025
Gedrukt boek
Marcel van Driel Superhelden2.nl
Iris (14) wordt op het eiland Pala opgeleid tot Superheld. Samen met haar broer probeert ze de ware bedoelingen van hun leider Mr. Oz te achterhalen. Vanaf ca. 12 jaar.
Fictie
Nederlands | 218 pagina's | De Fontein, Utrecht | 2012
Gedrukt boek
Chris Bos Het geheim van de magische muis
Max (10) krijgt een magische muis cadeau waarmee gamen heel bijzonder wordt. Hij belandt in een bizarre wereld waar hij urenlang vecht met wrede monsters. Gelukkig is het maar een spel. Hoewel? Vanaf ca. 8 jaar.
Fictie
Nederlands | 97 pagina's | Leopold, Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
Lydia Rood Dans! Dans!
Ruth wil meedoen aan het dansspel de BWGNG, opgericht door de Dansmeester. Maar omdat ze misschien een spierziekte heeft, willen haar ouders dat niet. Maar Ruth moet dansen! Vanaf ca. 12 jaar.
Fictie
Nederlands | 127 pagina's (ePub2, 0,8 MB) | Leopold, Amsterdam | 2012
E-book
Gerard van Gemert Het geheim van de voetbalgame
Dolf ontdekt dat zijn computerspel de uitslag van de voetbalwedstrijden op televisie goed voorspelt. Hij deelt zijn geheim met zijn vriendinnetje Lana. Dan komen er ineens twee jongens achter hem aan. Heeft Lana hem verraden? Vanaf ca. 8 jaar.
Fictie
Nederlands | ePub2, 1,3 MB | Leopold, Amsterdam | 2012
E-book
Marcel van Driel Superhelden2.nl
Iris (14) wordt op het eiland Pala opgeleid tot Superheld. Samen met haar broer probeert ze de ware bedoelingen van hun leider Mr. Oz te achterhalen. Vanaf ca. 12 jaar.
Fictie
Nederlands | ePub2, 1 MB | De Fontein Jeugd, Amsterdam | 2012
E-book
Chris Bos Het geheim van de magische muis
Max (10) krijgt een magische muis cadeau waarmee gamen heel bijzonder wordt. Hij belandt in een bizarre wereld waar hij urenlang vecht met wrede monsters. Gelukkig is het maar een spel. Hoewel? Vanaf ca. 8 jaar.
Fictie
Nederlands | 60 pagina's (ePub2, 1,4 MB) | Leopold, Amsterdam | 2012
E-book