Zoekresultaten
Resultaat 1 - 12 (van 12)
Rachel Bladon At the beach
Op het strand ontmoet de zee het land. Maar niet overal aan de kust is strand, soms ziet de kust er heel anders uit. Met veel kleurenfoto's, opdrachten en een cd. Vanaf ca. 8 t/m 12 jaar.
Non-fictie
Engels | 32 pagina's | Oxford University Press, Oxford | 2012
Gedrukt boek
Maurice Buyens Basisgebarenwoordenboek met gebeden en religieuze gebaren
Non-fictie
Engels | Nederlands | 616 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2012
Gedrukt boek
Richard Northcott Schools
Er zijn scholen over de hele wereld. Hoe zien de scholen in andere landen eruit? En hoe gaan de kinderen daar naar school? Met veel kleurenfoto's, opdrachten en een cd. Vanaf ca. 8 t/m 12 jaar.
Non-fictie
Engels | 32 pagina's | Oxford University Press, Oxford | 2012
Gedrukt boek
Directorate-General for Education and Culture Erasmus
changing lives, opening minds for 25 years
Engels | 75 pagina's | Publications Office of the European Union, Luxembourg | 2012
Gedrukt boek
Tricia Tunstall Changing lives
Gustavo Dudamel, El Sistema, and the transformative power of music
Monografie over El Sistema, een voor iedereen toegankelijk muziekonderwijssysteem uit Venezuela met gratis toegang voor jeugd en jongeren uit alle sociale klassen en tevens het verhaal van de Venezolaanse dirigent Gustavo Dudamel.
Non-fictie
Engels | 298 pagina's | W.W. Norton & Company, New York | 2013
Gedrukt boek
Peter H. Johnston Opening minds
using language to change lives
Engels | 152 pagina's | Stenhouse Publishers, Portland | 2012
Gedrukt boek
Cedefop International qualifications
Engels | 89 pagina's | Publications Office of the European Union, Luxembourg | 2012
Gedrukt boek
Sara Ahmed On being included
racism and diversity in institutional life
The author looks at what does diversity do and what are we doing when we use the language of diversit. Sara Ahmed offers an account of the diversity world based on interviews with diversity practitioners in higher education. Diversity is a feature of institutional life. Yet diversity practitioners often experience institutions as resistant to their work, as captured through their use of the metaphor of the "brick wall." This book offers an explanation of this apparent paradox. It explores the gap...
Non-fictie
Engels | 243 pagina's | Duke University Press, Durham, N.C. | 2012
Gedrukt boek
Tanja Traag Early school-leaving in the Netherlands
a multidisciplinary study of risk and protective factors explaining early school-leaving
Non-fictie
Engels | 131 pagina's | Statistics Netherlands, The Hague | 2012
Gedrukt boek
Jim Scrivener Classroom management techniques
Handboek voor leerkrachten.
Engels | 307 pagina's | Cambridge University Press, Cambridge | 2013
Gedrukt boek
Darrell M. West Digital schools
how technology can transform education
Non-fictie
Engels | 159 pagina's | Brookings Institution Press, Washington, DC | 2012
Gedrukt boek