Zoekresultaten
Resultaat 1 - 20 (van 97)
Pacelle van Goethem IJs verkopen aan eskimo's
de psychologie van overtuigen
Praktische tips om mensen te overtuigen, aangevuld met voorbeelden.
Non-fictie
Nederlands | 237 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2012
Gedrukt boek
Maritte Braspenning Presenteren
professionals aan het woord
Gids voor het maken van presentaties aan bedrijven en in de media.
Non-fictie
Nederlands | 253 pagina's | Bertram + de Leeuw Uitgevers, [Amsterdam] | 2012
Gedrukt boek
Kim Ravers Visual notes
slimmer communiceren met beelden
Studie- en werkboek voor het vastleggen en verspreiden van informatie via eenvoudige tekeningen.
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2012
Gedrukt boek
Bert van Wassenhove Een digitaal marketingplan in 100 dagen
digitale marketing transformatie in de praktijk
Praktische gids voor ondernemers en marketeers.
Non-fictie
Nederlands | 271 pagina's | Lannoo Campus, Leuven | 2016
Gedrukt boek
Hugo Vos Borrelbabbelen
ontspannen netwerken, voor wie niet durft maar wel wil
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2012
Gedrukt boek
Farah Nobbe | Natalie Holwerda-Mieras Speak up dear!
over vrouwen, profileren en spreken
Adviezen aan vrouwen voor spreken in het openbaar.
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2012
Gedrukt boek
Natasja Loomans Iets voor de rondvraag?
over vergaderen en besluitvorming in groepen
Maakt elke vergadering leuk en effectief. - Vergaderen kan effectief en leuk zijn - Geschreven door ervaren trainer Duidelijk communiceren Natasja Loomans maakt overtuigend duidelijk dat vergaderingen effectief en leuk kunnen zijn. Dat vereist wel een duidelijk doel, een positieve instelling van alle vergaderaars, voldoende communicatieve vaardigheden en een slim gebruik van de hulpmiddelen. En een voorzitter die duidelijk onderscheid maakt tussen inhoud, proces en procedure, en die de communicatieve...
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,7 MB | Thema, Zaltbommel | 2012
E-book
Arno Balemans | Rik Marselis Quality supervision
door regie naar het juiste resultaat
Quality Supervision Door regie naar het juiste resultaat Quality Supervision zorgt voor beheersing van de kwaliteit van een informatiesysteem door het voeren van regie tijdens de gehele levenscyclus. Regie voeren betekent het -stimuleren dat de juiste mensen met de juiste informatie, op het juiste moment de juiste activiteiten doen, om zo het juiste resultaat te bereiken. Bij de realisatie van dit boek was de inzet van René Roelands en Tjerk Sixma van onschatbare waarde. Hoe zorgt u voor samenhang...
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's (ePub2, 5 MB) | Sogetibooks, Vianen ut | 2012
E-book
Annemieke Nijman Luisteren, dat is toch niet zo moeilijk?
Gids voor een betere mondelinge communicatie.
Non-fictie
Nederlands | 43 pagina's | Thema, Zaltbommel | 2012
Gedrukt boek
Leo van der Aalst | Cecile Davis TMap NEXT in scrum
effectief testen in agile projecten
Effectief testen in agile projecten In dit boek laten we zien hoe TMap® met de scrumaanpak kan worden geïntegreerd tot een agile geheel. De ervaring heeft geleerd dat testen niet alleen een uitermate belangrijke activiteit is in een scrumaanpak. Het heeft ook tot onze visie geleid dat testen volledig geïntegreerd moet worden met deze aanpak om maximaal agile te kunnen zijn. In dit boek leggen wij onze visie uit en vertalen we deze naar concrete toepassingen. Testen zien we hierbij nadrukkelijk...
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's (ePub2, 3,2 MB) | Sogetibooks, Vianen UT | 2012
E-book
Henk Jan Kamsteeg De kracht van het compliment
met positieve feedback naar grootse resultaten
Managementnovelle over een leidinggevende die leert zijn mensen te motiveren door hun complimenten te geven.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,4 MB | Business Contact, Amsterdam | 2012
E-book
Edwin Kaats Leren samenwerken tussen organisaties
samen bouwen aan allianties, netwerken, ketens en partnerships
Handboek voor professionals die samenwerkingsverbanden tot stand brengen en hun functioneren willen verbeteren of evalueren.
Non-fictie
Nederlands | 495 pagina's | Kluwer, Deventer | 2012
Gedrukt boek
Andrew Newberg | Mark Robert Waldman Compassievolle communicatie
een neuropsychologische benadering
Theorie en praktijk van het voeren met gebruik van mindfulness en neuropsychologie van zinvolle gesprekken in relaties, op het werk en met kinderen.
Non-fictie
Nederlands | 271 pagina's | Ten Have, Utrecht | 2020
Gedrukt boek
Pacelle van Goethem IJs verkopen aan eskimo's
de psychologie van overtuigen
Praktische tips om mensen te overtuigen, aangevuld met voorbeelden.
Non-fictie
Nederlands | 179 pagina's (ePub2, 1 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2012
E-book
Peter Olsthoorn De macht van Facebook
Theo, ben je dood ofzo?
Analyse van Facebook, het grootse sociale netwerk ter wereld, met aandacht voor zowel de innovaties als de excessen ervan.
Non-fictie
Nederlands | 245 pagina's | Elikser, Leeuwarden | 2012
Gedrukt boek
Jos Linneman | Arjan Broere Scherp onderhandelen zonder bot te zijn
zelfbewust onderhandelen met oog voor de relatie
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2012
Gedrukt boek
Ronald Siecker Manipulatie
van marionet tot regisseur
Uitleg van de beginselen van manipulatie, hoe die te herkennen en zich ertegen te wapenen, met speciale aandacht voor manipulatie tijdens discussies, verkoopsituaties en onderhandelingen.
Non-fictie
Nederlands | 357 pagina's | Y-Publicaties, Amsterdam | 2012
Gedrukt boek
Vincie van Gils Klantencommunicatie
zo krijg je en houd je u tevreden klanten
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's | Spectrum, Houten | 2012
Gedrukt boek
Rik Marselis | Ewald Roodenrijs The PointZERO vision
stop wasting time and money
"Stop wasting time and money PointZERO® is a vision aimed at increasing business success by parallel and step-by-step improvement across the application lifecycle, to shorten time to market, avoid and reduce cost, eliminate risk, and reach fit for purpose quality."
Non-fictie
Engels | 151 pagina's (ePub2, 5,4 MB) | Sogetibooks, Vianen UT | 2012
E-book
Stella Braam Tussen gekken & gajes
avonturen in de undercoverjournalistiek
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Nijgh & Van Ditmar, Amsterdam | 2003
Gedrukt boek