Zoekresultaten
Resultaat 1 - 20 (van 128)
Carmine Gallo Spreek als TED
de negen geheimen van de beste sprekers ter wereld
Gids voor spreken in het openbaar, gebaseerd op de wetenschappelijke analyses van honderden TED (Technology, Entertainment, Design) presentaties en interviews met TED sprekers.
Non-fictie
Nederlands | 284 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek
Dan Roam Visueel presenteren
het ontwerpen van presentaties die overtuigen
Non-fictie
Nederlands | 260 pagina's | Vakmedianet, [Deventer] | 2014
Gedrukt boek
Sarah Gagestein Denk niet aan een roze olifant
Praktijktips voor iedereen die anderen wil overtuigen.
Non-fictie
Nederlands | 183 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2014
Gedrukt boek
Ike Lasater | John Kinyon Conflict of verbinding, wat kies jij?
nieuwe manieren van communiceren, om stress te verminderen, verbinding te creëren en conflicten op te lossen
Non-fictie
Nederlands | 197 pagina's | Mens en Communicatie B.V., [Roermond] | 2015
Gedrukt boek
Remco Claassen Spreken met Impact
handboek voor effectieve (non-)verbale beïnvloeding
Handboek voor effectieve (non-)verbale beinvloeding Communicatie is een van de belangrijkste aspecten van je werk. Je boodschap helder overbrengen is vaak niet makkelijk en luistert erg nauw. Goede communicatie vereist inzicht in jezelf en in de ander. Want hoe bereik je nu wat je wil? Hoe komt het dat je bij de ene collega in slaapt valt en bij de ander aan zijn lippen hangt? Remco Claassen legt alles haarfijn uit hoe je met meer impact kunt spreken. Remco Claassen is een van de meest gevraagde...
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Spectrum, Houten | 2014
Gedrukt boek
Ike Lasater | John Kinyon Van conflict naar verbinding
communicatie die verbindt, niet verdeelt
Gids voor het omgaan met conflicten in relaties.
Non-fictie
Nederlands | 205 pagina's | Mens en Communicatie, [Roermond] | 2024
Gedrukt boek
Karen Dietz | Lori L. Silverman Storytelling voor dummies
Over een marketingtrend die inhoudt dat een bedrijf vooral een goed verhaal moet hebben over zijn producten of diensten.
Non-fictie
Nederlands | 382 pagina's | BBNC uitgevers, Amersfoort | 2015
Gedrukt boek
Ellen de Bruin Vergaderen? Niet doen!
Kritische analyse van een aantal vooronderstellingen over het nut van vergaderen.
Non-fictie
Nederlands | 124 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2014
Gedrukt boek
Esther Molenaar Bloggen doe je zo!
met de WRITE-methode
Handboek voor het zakelijk bloggen voor ondernemers.
Non-fictie
Nederlands | 170 pagina's | b:klight, [Gieten] | 2014
Gedrukt boek
Steve J. Martin | Noah J. Goldstein | Robert B. Cialdini kleinGROOT
kleine veranderingen met GROTE invloed
Praktische gids voor de kunst en kunde van het overtuigen, waarbij kleine veranderingen de grootste effecten sorteren.
Non-fictie
Nederlands | 272 pagina's | Uitgeverij Nieuwezijds, Amsterdam | 2014
Gedrukt boek
Karen Romme Calimeromarketing® 3.0
de slimme marketingfilosofie voor ondernemers, van zzp tot mkb
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | Scriptum, [Schiedam] | 2014
Gedrukt boek
Karel Witteveen Van idee naar tekst
creatief denken en schrijven voor professionals
Studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 237 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2014
Gedrukt boek
Kiki Verbeek Waarom iedereen luistert als je over seks praat & 10 andere manieren om jezelf krachtig te profileren
overtuigende profielteksten voor zzp'ers
Non-fictie
Nederlands | 156 pagina's | Thema, uitgeverij van Schouten & Nelissen, Zaltbommel | 2014
Gedrukt boek
Natasja Loomans Effectief communiceren en beïnvloeden
persoonlijk inzicht, gesprekstechnieken en beïnvloedingsvaardigheden
Non-fictie
Nederlands | 480 pagina's | Concept uitgeefgroep, Hilversum | 2014
Gedrukt boek
Jurjen Jongejan Meer omzet met je webshop
in vier stappen naar een hogere conversie
Non-fictie
Nederlands | 230 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2014
Gedrukt boek
Harrie van Rooij Stop met communiceren!
waarom communicatie meestal mislukt en hoe je daar verandering in brengt
Neurowetenschappelijke en psychologische inzichten waarom communicatie vaak mislukt en hoe dat te verbeteren.
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's | Adfo Groep, Amsterdam | 2014
Gedrukt boek
Mariko Naber Sell your stuff online
hét webshop werkboek om met je hobby en hart geld te verdienen. begin nu!
SUMMARY: "Je bent van plan een webshop te openen of er één te verbeteren. Een virtuele kraam, met alles erop en eraan, is vrij snel gemaakt. Maar dan… Zonder plan kom je niet ver en het doel van dit werkboek is dat je zo ver en zo hoog mogelijk groeit met middelen die binnen handbereik liggen én met een blije jij. Met dit boek, geschreven door Mariko van Applepiepieces, breng je alles in kaart en kun je direct aan de slag. Begin vandaag en krijg antwoord op: -wat doe ik elke dag het allerliefst,...
Non-fictie
Nederlands | 188 pagina's | Spectrum, Uitgeverij Unieboek | Het Spectrum bv, Houten | 2014
Gedrukt boek
Rik Siere Ongehoord!
waarom goed luisteren uw organisatie beter maakt
Non-fictie
Nederlands | 127 pagina's | Adfo Groep, Amsterdam | 2014
Gedrukt boek
Jolanda Pikkaart Met je smartphone het bos in
een BoekTweePuntNul uitgave
Maak met je mobiel een foto van een vogel, neem het geluid op met een speciale app en zoek uit welke vogel het is. Praktische tips en (les)ideeën om met technologische hulpmiddelen kinderen te interesseren voor de natuur. Voor opvoeders van kinderen van ca. 5 t/m 13 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 148 pagina's | LezenLerenDelen, ['s-Hertogenbosch] | 2014
Gedrukt boek
Anja Leinders Hulp bij lastige gesprekken
verbindende en duidelijke communicatie in vijf stappen
Handboek voor resultaatgerichte gesprekken.
Non-fictie
Nederlands | 161 pagina's (ePub2, 1,2 MB) | De Vrije Uitgevers, Gieten | 2014
E-book