Zoekresultaten
Resultaat 1 - 10 (van 10)
Geoff Rodkey De Tepper tweeling maakt ruzie (en niet zo'n beetje ook)
De tweeling Ries en Claudia (12) verklaart elkaar de oorlog, zowel op school als in een online videogame. Hun ruzie loopt volkomen uit de hand. Met veel foto's en grappige illustraties. Vanaf ca. 10 jaar.
Fictie
Nederlands | 215 pagina's | Moon, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek
David Baddiel De mysterieuze controller
wat als gamen opeens levensecht wordt?
De tweeling Finn en Ella krijgt een speciale Controller in handen. Hiermee kunnen ze elkaar laten bewegen als een game-figuur en hun uiterlijk veranderen. Vanaf ca. 9 jaar.
Fictie
Nederlands | 371 pagina's | Veltman Uitgevers, Utrecht | 2016
Gedrukt boek
Rian Visser Monsters en paleizen
De koning heeft een wedstrijd uitgeschreven voor een nieuw paleis. Amin en Laila doen mee. Met een computerspel bedenken ze een mooi paleis. Vanaf ca. 10 jaar.
Fictie
Nederlands | 54 pagina's | Zwijsen, Tilburg | 2015
Dyslexieletterboek
Thijs Goverde Donderkat
game over!
De moeder van Michael (ik-figuur) en Gaby maakt een computerspel, dat op internet heel populair wordt. Maar daardoor komt het gezin in de publiciteit, met alle gevolgen van dien. Vanaf ca. 10 jaar.
Fictie
Nederlands | 156 pagina's | Uitgeverij Holland, Haarlem | 2015
Gedrukt boek
Timo Parvela | Bjørn Sortland De lancering
Marie (14, ik-figuur) heeft de game Kepler62 uitgespeeld. Nu mag ze mee op een expeditie naar de ruimte. Maar ze krijgt steeds meer het gevoel dat er iets niet klopt. Kan ze eigenlijk nog wel terug? Vanaf ca. 9 jaar.
Fictie
Nederlands | 143 pagina's | Clavis, [Amsterdam] | 2017
Gedrukt boek
Timo Parvela | Bjørn Sortland De uitnodiging
Ari (13) en zijn broertje Joni krijgen een zeer moeilijke videogame: Kepler62. Over deze game gaan allerlei verhalen rond. Als je hem uitspeelt, krijg je een uitnodiging. Maar van wie? Vanaf ca. 9 jaar.
Fictie
Nederlands | 114 pagina's | Clavis, [Amsterdam] | 2017
Gedrukt boek
James Dashner Survivalgame
Michael bindt met zijn virtuele vrienden Bryson en Sarah wederom de strijd aan met de cyberterroristen, om een wereldwijde cyberoverheersing te voorkomen. Maar wie kan hij vertrouwen? Vanaf ca. 15 jaar.
Fictie
Nederlands | 319 pagina's | Q, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Ernest Cline Armada
Zack Lightman is goed in het spelen van computergames. Wanneer hij op een dag bij school een ruimteschip uit een van zijn games ziet, moet hij zijn kennis onverwacht gebruiken tegen een buitenaardse invasie. Vanaf ca. 15 jaar.
Fictie
Nederlands | 385 pagina's | Q, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Ernest Cline Armada
Zack Lightman is goed in het spelen van computergames. Wanneer hij op een dag bij school een ruimteschip uit een van zijn games ziet, moet hij zijn kennis onverwacht gebruiken tegen een buitenaardse invasie. Vanaf ca. 15 jaar.
Fictie
Nederlands | 333 pagina's (ePub2, 2,3 MB) | Q, Amsterdam | 2016
E-book
Thijs Goverde Donderkat
game over!
De moeder van Michael (ik-figuur) en Gaby maakt een computerspel, dat op internet heel populair wordt. Maar daardoor komt het gezin in de publiciteit, met alle gevolgen van dien. Vanaf ca. 10 jaar.
Fictie
Nederlands | 286 pagina's (ePub2, 3,5 MB) | Holland, Haarlem | 2015
E-book