Zoekresultaten
Resultaat 1 - 20 (van 47)
Evelien Bruins De kleine Bloggen voor dummies®
Compacte handleiding voor het bijhouden van een (zakelijk) blog.
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | BBNC uitgevers, Amersfoort | 2016
Gedrukt boek
Amy E. Herman De kunst van het observeren
scherper denken door aandachtig kijken
Eenvoudige manieren om beter te leren observeren, analyseren en communiceren.
Non-fictie
Nederlands | 336 pagina's | Uitgeverij Atlas Contact, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Thomas Rau | Sabine Oberhuber Material matters
het alternatief voor onze roofbouwmaatschappij
Schets van een nieuw toekomstbestendig economisch model, waarin de consument niet langer eigenaar maar gebruiker is van goederen; materialen krijgen een circulaire levensloop, waardoor afval verleden tijd is.
Non-fictie
Nederlands | 221 pagina's | Bertram+ de Leeuw Uitgevers, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Jessica de Jong Machtige topvrouwen
vijf inspirerende voorbeelden
Vijf topvrouwen in de politiek en het bedrijfsleven geven een inkijkje in hun succes en vertellen welke carrièrestappen zij hebben gemaakt.
Non-fictie
Nederlands | 223 pagina's | Uitgeverij Conserve, Schoorl | 2016
Gedrukt boek
Ryan Avent Werk in de 21e eeuw
arbeid, macht en welvaart in het digitale tijdperk
Economische, sociale en politieke verkenning van het huidige digitale tijdperk, waarin een overvloed aan arbeidskrachten ontstaat en de huidige economische basisprincipes op de tocht komen te staan.
Non-fictie
Nederlands | 336 pagina's | Nieuw Amsterdam Uitgevers, [Amsterdam] | 2017
Gedrukt boek
Hein Haenen | Camiel Selker Bovenbazen en de scheefgroei van hun beloning
Onderzoek en analyse van de (absurd) hoge beloningen van leidinggevenden in het bedrijfsleven en de achtergronden en gevolgen daarvan.
Non-fictie
Nederlands | 255 pagina's | Uitgeverij Balans, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Tim Wu Aandacht is het nieuwe goud
hoe commercie en media vechten om in ons hoofd te komen
Kritsche analyse van de strijd om de aandacht van de consument van reclame-, nieuws- en sociale media.
Non-fictie
Nederlands | 432 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Annemarijke van Etten Elke dag champagne
handboek voor vrouwen die starten met leidinggeven
Non-fictie
Nederlands | 187 pagina's | BigBusiness"Publishers, Utrecht | 2016
Gedrukt boek
Brad Tolinski | Alan di Perna Play it loud
een epische geschiedenis van de stijl, klank en revolutie van de electrische gitaar
Geschiedenis van de elektrische gitaar en de betekenis ervan voor muzikanten en achtergestelde sociale groepen. Met zwart-witfoto’s.
Non-fictie
Nederlands | 430 pagina's | Ambo|Anthos, Amsterdam | 2022
Gedrukt boek
Wouter van Bergen De robots komen eraan!
feit en fictie over de toekomst van intelligente machines
Journalistiek/technisch overzicht van de stand van zaken op het gebied van robots in industrie en maatschappij.
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Mariska Appelman Economie van de liefde
Visie voor een betere wereld met bewustwording en een holistische, duurzame samenleving, van waaruit onderwijs, gezondheidszorg, ecologie en economie benaderd kunnen worden.
Non-fictie
Nederlands | 272 pagina's | Uitgeverij Nieuwe Stijl B.V., Enkhuizen | 2016
Gedrukt boek
Geert Hofstede | Gert Jan Hofstede | Michael Minkov Allemaal andersdenkenden
omgaan met cultuurverschillen
Allemaal andersdenkenden is een van de invloedrijkste boeken van de afgelopen decennia. Het is een standaardwerk voor wie denkt over en werkt met cultuurverschillen: overheid en bedrijven, NGO’s, studenten, reizigers en krantenlezers. Dit is de jongste, opnieuw herziene editie van Geert Hofstedes baanbrekende studie naar de manier waarop wij in ons denken, voelen en handelen beïnvloed worden door de cultuur waarin we zijn opgegroeid. De ‘dimensies van Hofstede’ hebben blijvend bijgedragen aan wederzijds...
Non-fictie
Nederlands | 450 pagina's (ePub2, 5,7 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2016
E-book
Pieter van de Glind | Harmen van Sprang Share
Bespreking van de zogenoemde deeleconomie, waarbij mensen gezamenlijk gebruikmaken van woningen, spullen en diensten zonder financiële verplichtingen.
Non-fictie
Nederlands | 141 pagina's (ePub2, 0,7 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2016
E-book
Hein Haenen | Camiel Selker Bovenbazen en de scheefgroei van hun beloning
Onderzoek en analyse van de (absurd) hoge beloningen van leidinggevenden in het bedrijfsleven en de achtergronden en gevolgen daarvan.
Non-fictie
Nederlands | 198 pagina's (ePub2, 0,7 MB) | Balans, Amsterdam | 2016
E-book
Socrates Schouten De circulaire economie: waarom productie, consumptie en groei fundamenteel anders moeten
Pleidooi voor de overgang van een lineaire economie (gericht op verbruiken en bezitten) naar een circulaire economie (gericht op gebruiken wanneer en waar nodig).
Non-fictie
Nederlands | 193 pagina's | Editie Leesmagazijn, [Amsterdam] | 2016
Gedrukt boek
Sjuul Paradijs | Jan-Kees Emmer Ga uitgeven!
staatsgreep in de media
Praktische tips voor mensen die als 'burgerjournalist' actief willen zijn, afgewisseld met korte commentaren op actuele kwesties in maatschappij en politiek.
Non-fictie
Nederlands | 94 pagina's | www.einsteinbooks.nl, [Den Haag] | 2016
Gedrukt boek
Renée van Zijl De inzet van touchpoints
moderne mediaplanning
Touchpoints zijn alle momenten waarop een klant, werknemer of andere stakeholder de organisatie of het merk 'aanraakt'. Een touchpoint kan de drager van de boodschap zijn, maar ook het transportkanaal. Touchpoints kunnen specifieker zijn dan kanalen. In het kanaal 'winkel' kan een klant meerdere touchpoints tegenkomen, zoals een display met een aanbieding, een onderhandelingsgesprek met een verkoper over de prijs en een bezoekje aan de servicebalie. Een volledig en actueel overzicht van touchpoints...
Non-fictie
Nederlands | 132 pagina's (ePub2) | Econtentenzo, Waalre | 2019
E-book
Pieter van de Glind | Harmen van Sprang Share
Bespreking van de zogenoemde deeleconomie, waarbij mensen gezamenlijk gebruikmaken van woningen, spullen en diensten zonder financiële verplichtingen.
Non-fictie
Nederlands | 211 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Ilse Ceulemans | Serge Ornelis Het ministerie van werkplezier
alles went, behalve slecht management
'Sommige managers lijken uit een bouwpakket van Ikea te komen. Je hebt dit type vast al een keer op de werkvloer ontmoet: hij heeft zo veel managementcursussen gevolgd, van leiderschap over conflicthantering tot timemanagement, dat hij een kant-en-klaar product is geworden. Je vindt hem bij Ikea terug in de afdeling kantoormateriaal, naast de lectuurbakken, onder de merknaam KNUDDE.' Heeft u weleens buikkrampen als u de uitnodiging krijgt voor het jaarlijkse evaluatiegesprek? Gaan uw oren ook tuiten...
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Manteau, Antwerpen | 2016
E-book
Ad Broere Een menselijke economie
Pleidooi voor een economisch stelsel op menselijke maat, in tegenstelling tot het huidige financieel-economisch systeem.
Non-fictie
Nederlands | 298 pagina's (ePub2, 5,2 MB) | Aspekt, Soesterberg | 2016
E-book