Zoekresultaten
Resultaat 1 - 17 (van 17)
Corinne Keijzer Meer succes met LinkedIn!
handleiding voor professionals
Non-fictie
Nederlands | 368 pagina's | Some Books Uitgeverij, [Amersfoort[ | 2019
Gedrukt boek
Bas van Teylingen Help! Mijn kind zit op YouTube
voor alle volwassenen die nog steeds denken dat elke YouTuber een vlogger is...
Wat trekt kinderen aan op YouTube? Lees ook over het ontstaan van YouTube, de aantrekkingskracht voor jongeren en do's en don'ts als ze zelf YouTuber willen worden. Voor opvoeders met kinderen van ca. 6 t/m 13 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 218 pagina's | FC Klap, [Hilversum] | 2019
Gedrukt boek
Sven Carlsson | Jonas Leijonhufvud Spotify
hoe een kleine start-up een miljardenindustrie voor altijd veranderde
Bedrijfsbiografie van het Zweedse Spotify, een digitale muziekstreamingdienst.
Non-fictie
Nederlands | 269 pagina's | Kosmos Uitgevers, Utrecht | 2020
Gedrukt boek
Marcel Bullinga Iedereen aan de robot!
Analyse van de toekomstige rol van robots en artificiële intelligentie en de veranderingen die deze met zich mee zullen brengen op allerlei gebied.
Non-fictie
Nederlands | 430 pagina's | Volt, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Constanze Mager Stoor nooit een vlooiende aap
verrassende oplossingen uit het dierenrijk voor de dagelijkse problemen en uitdagingen op het werk
Vergelijking van het gedrag van dieren met menselijk gedrag in het dagelijkse arbeidzame leven.
Non-fictie
Nederlands | 248 pagina's | Lev., Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Elja Daae Super social
500+ strategieën, cases en praktische tips voor het zakelijk gebruik van Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube, Instagram en LinkedIn
Non-fictie
Nederlands | 238 pagina's | Haystack, [Zaltbommel] | 2019
Gedrukt boek
Annet Aris Wegwijzer in het digitale doolhof
Bespreking van de ontwikkelingen op het gebied van de digitale economie en de voordelen en risico's daarvan.
Non-fictie
Nederlands | 265 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Peter Staal | Kirsten Wagenaar Organiseren van communities
identificeren, verbinden en faciliteren
Praktische gids voor het opzetten en beheren van online platforms.
Non-fictie
Nederlands | 255 pagina's | Scriptum, [Schiedam] | 2019
Gedrukt boek
Dik Bijl Meer weten met big data in 60 minuten
Inleiding tot het begrip big data, de ontwikkelingen die op dat gebied plaatsvinden en de toepassing in de bedrijfsvoering van organisaties.
Non-fictie
Nederlands | 123 pagina's | Haystack, [Zaltbommel] | 2019
Gedrukt boek
Hans Hoornstra | Wijnand van Lieshout Digitale intelligentie
wat je moet weten, leren en doen in een digitaal verbonden samenleving
Praktische en theoretische gids voor zowel medewerkers als organisaties voor het omgaan met en bijhouden van digitale ontwikkelingen.
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Sven Carlsson | Jonas Leijonhufvud Spotify
hoe een kleine start-up een miljardenindustrie voor altijd veranderde
Spotify gaat over hoe een kleine Zweedse start-up een miljardenindustrie volledig ontwrichtte en aan de basis stond van streaming. Lees hoe oprichters Daniel Ek en Martin Lorentzon de platenmaatschappijen uiteindelijk redden van de piraten en Apple ertoe bracht van bedrijfsmodel te veranderen. Spotify, geschreven door twee Zweedse onderzoeksjournalisten is het eerste boek in zijn soort met het volledige verhaal van het bedrijf en bevat nooit eerder onthuld materiaal over het maken van spectaculaire...
Non-fictie
Nederlands | 223 pagina's (ePub2, 5,5 MB) | Kosmos Uitgevers, Utrecht | 2020
E-book
Muriël Serrurier Schepper | Taco Hiddink Artificial Intelligence in actie
AI-oplossingen bedenken en implementeren
Praktijkgericht boek over Artificiële Intelligentie: de essentie van AI, hoe je er zelf mee aan de slag kunt, en voorbeelden van toepassingen bij een aantal bekende bedrijven.
Non-fictie
Nederlands | 184 pagina's | Van Duuren Management, [Culemborg] | 2019
Gedrukt boek
Risto Siilasmaa | Catherine Fredman De veerkracht van Nokia
inspiratie voor ieder bedrijf
De topman van Nokia vertelt hoe zijn bedrijf, een belangrijke speler in de communicatietechnologie, zijn vooraanstaande positie verloor en vervolgens weer uit dat dal wist te klimmen.
Non-fictie
Nederlands | 328 pagina's | Uitgeverij Brandt, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Ronald van den Hoff | Hans van Willigenburg Hoera, het wordt ingewikkeld!
omgaan met de complexiteit van morgen
Manifest door een ondernemer en een journalist waarin wordt gepleit voor een visie op de digitale netwerksamenleving waarin complexiteit, netwerken en decentralisatie centraal staan.
Non-fictie
Nederlands | 110 pagina's | een uitgave van Stichting Society 3.0 in samenwerking met Van Lindonk & De Bres, [Utrecht] | 2019
Gedrukt boek
David van der Loo Maak een APP als een BAAS
Hoe je fans krijgt voor je app idee
Non-fictie
Nederlands | 228 pagina's | [Pumbo], [Zwaag] | 2019
Gedrukt boek
Arie Twigt CODE
een praktische handleiding om in een weekend Python te leren programmeren
Non-fictie
Nederlands | 290 pagina's | Brave New Books, Rotterdam | 2019
Gedrukt boek
Cal Newport Digital minimalism
choosing a focused life in a noisy world
Eenvoudige en praktische methode om de tijd die wordt besteed aan online media radicaal terug te brengen en zo zinvoller en effectiever ermee om te gaan.
Engels | 284 pagina's | Portfolio, Penguin, [New York] | 2019
Gedrukt boek