Zoekresultaten
Resultaat 1 - 10 (van 10)
Tuǧrul Çirakoǧlu Schoon genoeg
Non-fictie
Nederlands | 271 pagina's | Lev., Amsterdam | 2022
Gedrukt boek
Megan Hess Audrey Hepburn
de wereld van een stijlicoon
Geïllustreerd levensverhaal van de beroemde actrice (1929-1993).
Non-fictie
Nederlands | 191 pagina's | Kosmos Uitgevers, Utrecht | 2022
Gedrukt boek
Gerard van der Krogt | Leonieke Borrie-Hinse Geland, X
Waargebeurd verhaal over de strijd van twee broers om hun vader vrij te krijgen, nadat hij door de Australische politie in hechtenis is genomen na een verkeersongeluk waarbij hun moeder overleed.
Non-fictie
Nederlands | 242 pagina's | www.vanbrugboeken.nl, [Den Haag] | 2022
Gedrukt boek
Emma Baxter-Wright Little book of Chanel by Lagerfeld
het verhaal van de iconische modeontwerper
Beschrijving van het leven, aanpak en ontwerpen van Karl Lagerfeld toen hij in werkte voor het modehuis Chanel.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Kosmos Uitgevers, Utrecht | 2022
Gedrukt boek
Laia Farran Graves Little book of Versace
het verhaal van het iconische modehuis Versace
Geschiedenis van het Italiaanse modemerk Versace. Met kleurenfoto's.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Kosmos Uitgevers, Utrecht | 2023
Gedrukt boek
Greg Hoffman Het emotie-effect
creatieve leiderschapslessen uit een leven bij Nike
Persoonlijk verhaal van de ex-Chief Marketing Officer van Nike over de manier waarop bedrijven klanten kunnen inspireren door het creëren van emotionele banden.
Non-fictie
Nederlands | 302 pagina's | HarperCollins, Amsterdam | 2022
Gedrukt boek
Karen Homer Little book of Hermès
het verhaal van het iconische modehuis Hermès
Verslag van de geschiedenis van modehuis Hermès, met afbeeldingen van de meest kenmerkende ontwerpen.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Kosmos, Utrecht | 2022
Gedrukt boek
Emmanuelle Dirix Little book of Balenciaga
het verhaal van het iconische modehuis Balenciaga
Over het leven en het werk van de Spaanse modeontwerper Cristóbal Balenciaga (1895-1972), zijn nalatenschap in de modewereld en het kledingmerk dat zijn naam draagt.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Kosmos Uitgevers, Utrecht | 2022
Gedrukt boek
Greg Hoffman Het emotie-effect
creatieve leiderschapslessen uit een leven bij Nike
Creativiteit kun je leren: marketinglessen uit een leven bij Nike. Voor lezers van Shoe Dog.Waarom zijn de reclames van Nike (o.a. met Serena Williams, Roger Federer en Cristiano Ronaldo) zo populair, met soms wel meer dan 100 miljoen views op YouTube? Greg Hoffman, de voormalig Chief Marketing Officer van Nike, verklaart in dit boek hun succes: ze stellen de mens boven het product. In Het emotie-effect deelt hij zijn lessen en verhalen over de kracht van creativiteit en storytelling, en laat hij...
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | HarperCollins, Amsterdam | 2022
E-book
Tugrul Çirakoglu Schoon genoeg
Als hij na zijn afstuderen op elke sollicitatiebrief een standaardafwijzing krijgt, besluit Tugrul Çirakoglu voor zichzelf te beginnen. Zijn bedrijf, Frisse Kater, richt zich in eerste instantie op het schoonmaken na huisfeesten, maar al snel zoekt hij naar grotere uitdagingen. Die vindt hij in het reinigen na extreme en uitzonderlijke omstandigheden, zoals een suïcide, zware vervuiling door verwaarlozing en lijkvinding. De situaties die hij aantreft benadert hij met professionele distantie,...
Non-fictie
Nederlands | 182 pagina's (ePub2, 1,9 MB) | Lev., Amsterdam | 2022
E-book