Zoekresultaten
Resultaat 1 - 20 (van 62)
Niels Houtepen Communicatie is een illusie
meer impact en verbinding dankzij de geheimen van een illlusionist
Adviezen voor anders communiceren op de werkvloer met behulp van trucs uit de goochelwereld.
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2021
Gedrukt boek
Daniel Shapiro Duurzaam onderhandelen
succesvol onderhandelen in beladen situaties
Non-fictie
Nederlands | 368 pagina's | Maven Publishing, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
George van Houtem De psychologie van het onderhandelen
de beste strategieën om elke onderhandeling naar je hand te zetten
Praktische adviezen om tijdens discussies de gesprekspartners te overtuigen.
Non-fictie
Nederlands | 152 pagina's | Haystack, [Zaltbommel] | 2020
Gedrukt boek
Hans Hamburger Slaap je wakker en gezond
adviezen van dé slaapexpert
Verhandeling over de werking en het belang van slapen.
Non-fictie
Nederlands | 270 pagina's | Lucht, [Hilversum] | 2022
Gedrukt boek
Pacelle van Goethem IJs verkopen aan eskimo's
de psychologie van overtuigen
Praktische tips om mensen te overtuigen, aangevuld met voorbeelden.
Non-fictie
Nederlands | 237 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2012
Gedrukt boek
Roel Wessels De complete projectmanager
essentie en toepassing van projectmanagement en agile leiderschap
Non-fictie
Nederlands | 266 pagina's | Van Haren Publishing, Zaltbommel | 2016
Gedrukt boek
Bob de Wit Society 4.0
de acht belangrijke issues om een burger samenleving te bouwen
Pleidooi voor het bouwen van een 'burger samenleving', met aandacht voor nieuwe technologieën, maatschappelijke initiatieven en toekomstvisies.
Non-fictie
Nederlands | 111 pagina's | B+B Vakmedianet B.V., Zeist | 2022
Gedrukt boek
Roger Fisher | William Ury | Bruce Patton Getting to yes
principieel onderhandelen voor het best mogelijke resultaat
Non-fictie
Nederlands | 288 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2022
Gedrukt boek
Theo De Beir De kracht van onderhandelen
hoe professioneel een deal bereiken of een conflict oplossen
Beschrijving van de basisprincipes en werking van het onderhandelingsproces. Met adviezen om structuur aan te brengen in een onderhandelingstraject en praktische onderhandelingstechnieken om op een efficiënte manier tot het gewenste resultaat te komen.
Non-fictie
Nederlands | 252 pagina's | Borgenhoff & Lamberigts, Owl Press, Gent | 2023
Gedrukt boek
Patrick van Veen Verliefd op je klant
wat een bioloog je kan leren over verkoop en klantcontact
Non-fictie
Nederlands | 151 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Jan Vincent Meertens Do we have a deal?
succesvol onderhandelen in andere culturen
Theorie en praktische tips en adviezen over zaken doen en onderhandelen wanneer er sprake is van uiteenlopende culturen, met aandacht voor de verschillen en overeenkomsten.
Non-fictie
Nederlands | 279 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2017
Gedrukt boek
Robert Castermans Salarisonderhandelen
de beste strategieën en tips voor een hoger salaris
Non-fictie
Nederlands | 219 pagina's | [Brave New Books], [Rotterdam] | 2016
Gedrukt boek
William Ury Persoonlijk onderhandelen
jezelf overtuigen als voorwaarde voor succes
Non-fictie
Nederlands | 174 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek
Theo De Beir De kracht van onderhandelen
hoe professioneel een deal bereiken of een conflict oplossen
Beschrijving van de basisprincipes en werking van het onderhandelingsproces. Met adviezen om structuur aan te brengen in een onderhandelingstraject en praktische onderhandelingstechnieken om op een efficiënte manier tot het gewenste resultaat te komen.
Non-fictie
Nederlands | 256 pagina's (ePub2, 0,8 MB) | Borgerhoff & Lamberigts, Gent | 2023
E-book
Patrick van Veen Verliefd op je klant
wat een bioloog je kan leren over verkoop en klantcontact
Klanten zijn net mensen, aldus Jos Burgers. En mensen zijn precies als dieren; alle sociale interactie is gebaseerd op dezelfde principes. We willen allemaal aandacht, begrip en steun van elkaar. Als je dat beseft, kun je klanten verleiden, ze verliefd maken en zelf verliefd worden, en een langdurige relatie met ze onderhouden. Jouw houding bepaalt het gevoel dat de klant overhoudt aan het contact. Dat gevoel bepaalt of hij terugkomt en of hij een positieve boodschapper voor jou wordt. Maar het bepaalt...
Non-fictie
Nederlands | 107 pagina's (ePub2, 0,6 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Niels Houtepen Communicatie is een illusie
meer impact en verbinding dankzij de geheimen van een illlusionist
Adviezen voor anders communiceren op de werkvloer met behulp van trucs uit de goochelwereld.
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2021
E-book
Lars-Johan Åge De happyhappy methode
vijf stappen om met iedereen een akkoord te bereiken
Praktische adviezen voor het naar voren brengen van de eigen visie en gehoor krijgen bij anderen, gebaseerd op samenwerking en onderling begrip.
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Business Contact, Amsterdam | 2019
E-book
George van Houtem Onderhandelen als het heet wordt
technieken en strategieën voor succes als je onder druk staat
Non-fictie
Nederlands | 205 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2013
Gedrukt boek
William Ury Persoonlijk onderhandelen
jezelf overtuigen als voorwaarde voor succes
Bij een moeilijk gesprek of onderhandeling zet je je vaak schrap en ben je sterk gefocust op de ander en diens doelen. ‘Hoe voorkom ik dat ik aan het kortste eind trek?’ Gevolg is dat je reactief handelt en je eigen belang uit het oog verliest. Het leidt doorgaans tot compromissen of teleurstellingen. Dit gebeurt niet alleen in onderhandelingen maar bij heel veel beslissingen die je neemt. William Ury pleit er dan ook voor dat je goed kijkt wat je nodig hebt om je eigen potentieel optimaal waar te...
Non-fictie
Nederlands | 125 pagina's (ePub2, 0,7 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2015
E-book
Nikki Highmore Sims Workshops
de complete handleiding voor geweldige workshops
SUMARRY: "Je bent gevraagd een presentatie of workshop te geven, maar hebt geen idee hoe je dat aan moet pakken. De workshops die je je herinnert, waren vaak te saai en weinig aantrekkelijk. Hoe organiseer je nu een sessie waar de deelnemers echt iets aan hebben? Met behulp van dit boek kom je beslagen ten ijs. Een paar voorbeelden van situaties die je met behulp van dit boek het hoofd kunt bieden: - Je moet een trainingssessie vanuit het niets opbouwen, maar slaagt er bij gebrek aan ideeën niet...
Non-fictie
Nederlands | 205 pagina's | FT Prentice Hall, Amsterdam | 2007
Gedrukt boek