Gedachten over een management waarbij de leiding steeds daadwerkelijk voeling houdt met de afnemers van het produkt.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen
-
Management; algemeen | Management
-
Taal
-
Nederlands
-
Oorspronkelijke taal
-
Engels,
verschenen als A passion for excellence
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.
Versies
-
2e dr
-
Uitgever
-
Veen, Utrecht [etc.]
-
Verschenen
-
1990
-
ISBN
-
9020419676
-
Kenmerken
-
480 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg., reg
-
[vert. uit het Engels door Th.H.J. Tromp]
-
1e dr. Nederlandse uitg.: 1986
-
Vert. van; A passion for excellence : the leadership difference. - New York : Random House, 1985
-
De dynamiek van het ondernemen
-
Uitgever
-
Veen, Utrecht [etc.]
-
Verschenen
-
1986
-
ISBN
-
9020427059
-
Kenmerken
-
480 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg., reg
-
[vert. uit het Engels door Th.H.J. Tromp]
-
Vert. van; A passion for excellence : the leadership difference. - New York : Random House, 1985