Praktische inleiding voor de planning van industriële produkten met het oog op de marktvraag.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen
-
Overige onderwerpen | Industriële marketing
-
Taal
-
Nederlands
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.
Versies
-
[3e herz. en uitgebr. dr.]
-
Uitgever
-
Stenfert Kroese, Leiden
-
Verschenen
-
1993
-
ISBN
-
9020722360
-
Kenmerken
-
398 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg., reg
-
Oorspr. titel; Industriële marketing-planning : verzamelen, wegen, kiezen en doseren. - Amsterdam [etc.] : Elsevier, 1985
-
[2e dr.]
-
Uitgever
-
Stenfert Kroese, Leiden [etc.]
-
Verschenen
-
1989
-
ISBN
-
9020717669
-
Kenmerken
-
334 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg., reg
-
Oorspr. titel; Industriële marketing-planning : verzamelen, wegen, kiezen en doseren. - Amsterdam [etc.] : Elsevier, 1985
-
Industriële marketing-planning
-
Uitgever
-
Elsevier, Amsterdam [etc.]
-
Verschenen
-
1985
-
ISBN
-
901005523X
-
Kenmerken
-
266 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg