Kwaliteitszorg als geleidelijk, langzaam en continu proces van verbetering, hetgeen eerder een houding dan een techniek of methode is.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen
-
Kwaliteitszorg | Japan | Kwaliteitszorg | Management
-
Taal
-
Nederlands
-
Oorspronkelijke taal
-
Engels,
verschenen als Kaizen (Ky'zen)
-
Serie
-
Kluwer quality info
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.
Versies
-
3e dr., ongew. herdr
-
Uitgever
-
Kluwer BedrijfsInformatie, Deventer
-
Verschenen
-
2001
-
ISBN
-
9014079850
-
Kenmerken
-
314 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg., reg
-
[vert. uit het Engels door: Kees Geervliet]
-
Omslagtitel: Kaizen. - Omslag vermeldt tevens: Sigma. - Organisatiekwaliteit
-
1e dr.: Deventer [etc.] : Kluwer, 1990. - (Kluwer quality info)
-
Vert. van; Kaizen (ky'zen) : the key to Japan's competitive success. - New York : Random House Business Division, cop. 1986
-
2e dr
-
Uitgever
-
Kluwer Bedrijfswetenschappen, Deventer
-
Verschenen
-
1994
-
ISBN
-
9026719957
-
Kenmerken
-
308 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg., reg
-
[vert. uit het Engels door Kees Geervliet]
-
Ondertitel varieert
-
1e dr.: Deventer [etc.] : Kluwer, 1990
-
Vert. van; Kaizen (ky'zen) : the key to Japan's competitive success. - New York : Random House Business Division, 1986
-
1e dr
-
Uitgever
-
Kluwer, Deventer [etc.]
-
Verschenen
-
1990
-
ISBN
-
9020123998
-
9789020123999
-
Kenmerken
-
308 pagina's
-
Aantekening
-
Met reg
-
[vert. uit het Engels door Kees Geervliet]
-
Vert. van; Kaizen (ky'zen) : the key to Japan's competitive success. - New York : Random House Business Division, cop. 1986