Schets van een overlevingsstrategie voor bedrijven die het hoofd moeten bieden aan een groeiende concurrentie.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen
-
Marktvormen | Concurrentie (economie) | Strategisch management
-
Taal
-
Nederlands
-
Serie
-
Management briefing
Meer informatie
-
Uitgever
-
Academic Service, Economie en Bedrijfskunde, Schoonhoven
-
Verschenen
-
1996
-
ISBN
-
9052612102
-
Kenmerken
-
62 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg
-
[vert. uit het Engels: Utrechtse Vertaal Associatie]
-
Vert. van; Coping with hypercompetition : utilizing the new 7S's framework. - Oorspr. verschenen in: The Academy of Management executive = ISSN 0896-3789 ; vol. 9, no. 3, 1995
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.