Overzicht van de wetmatigheden waarmee ondernemers en managers rekening moeten houden bij de marketing van een merk.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen
-
Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse | Marketing
-
Taal
-
Nederlands
-
Serie
-
Praktijkgidsen voor manager en ondernemer
Meer informatie
-
Uitgever
-
Academic Service, economie en bedrijfskunde, Schoonhoven
-
Verschenen
-
1999
-
ISBN
-
9052613044
-
Kenmerken
-
198 pagina's
-
Aantekening
-
Met index
-
[vert. uit het Engels door: Berber Bast]
-
Vert. van; The 22 immutable laws of branding. - New York : HarperBusiness, 1998. - Oorspr. uitg.: 1993
-
Oorspr. titel; De 22 onwrikbare wetten van de marketing. - Schoonhoven : Academic Service, Economie en Bedrijfskunde, 1994
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.