Schets van een aantal hedendaagse sociaal-culturele trends en van de wijze waarop mensen, rekening houdend met deze trends, hun persoonlijk en maatschappelijk leven positief kunnen beïnvloeden.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen
-
Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse | Consumentengedrag | Cultuurfilosofie
-
Taal
-
Nederlands
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.
Versies
-
7e dr
-
Uitgever
-
Contact, Amsterdam [etc.]
-
Verschenen
-
2000
-
ISBN
-
9025414087
-
Kenmerken
-
551 pagina's
-
Aantekening
-
Met reg
-
[ill.: Gerti Bierenbroodspot; vert. uit het Engels: Gerda Baarman, i.e. Gerda Baardman ... et al.]
-
1e dr. Nederlandse uitg.: 1996
-
Vert. van; Clicking. - San Francisco : Thorsons, 1995
-
Clicking!
-
Uitgever
-
Contact, Amsterdam [etc.]
-
Verschenen
-
1996
-
ISBN
-
9025407390
-
Kenmerken
-
551 pagina's
-
Aantekening
-
Met reg
-
[ill.: Gerti Bierenbroodspot; vert. uit het Engels: Gerda Baarman, i.e. Gerda Baardman ... et al.]
-
Vert. van; Clicking. - San Francisco : Thorsons, 1995