Essays over merkdenken en merkenmanagement door een Franse autoriteit op dit gebied.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen: Volwassenen
-
Marketing & Communicatie
-
Onderwerpen
-
Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse | Handelsmerken | Marketing
-
Taal
-
Nederlands
-
Serie
-
Kluwer management selectie
Meer informatie
-
Uitgever
-
Kluwer, Deventer
-
Verschenen
-
2003
-
ISBN
-
9014095910
-
Kenmerken
-
247 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg., reg
-
met een voorw. van Rik Riezebos; [eindred.: TextAbility, Gerdie Kienhorst; vert. uit het Frans]
-
Uitg. is een initiatief van Brand Genetics
-
Vert. van; Ce qui va changer les marques. - Paris : Editions d'Organisations, cop. 2000
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.