Hand- en studieboek voor de integrale organisatie en planning van marketing en communicatie met betrekking tot sportactiviteiten.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen: Volwassenen
-
Marketing & Communicatie
-
Onderwerpen
-
Marketing | Sportorganisaties
-
Taal
-
Nederlands
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.
Versies
-
4e geactualiseerde dr
-
Uitgever
-
Arko Sports Media, Nieuwegein
-
Verschenen
-
2007
-
ISBN
-
9789054720393
-
9054720395
-
Kenmerken
-
520 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg
-
vert. uit het Engels door: English Services (Communications); fotogr.: Pro Shots]
-
Op rug: Professioneel sportmanagement
-
1e dr. Nederlandse uitg.: 2003
-
Vert. gebaseerd op; Strategic sport marketing. - St. Leonards : Allen & Unwin, 2003
-
1e dr
-
Uitgever
-
Arko Sports Media, Nieuwegein
-
Verschenen
-
2003
-
ISBN
-
9077072330
-
Kenmerken
-
456 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg
-
vert. uit het Engels door: English Services (Communications)]
-
Vert. gebaseerd op; Strategic sport marketing. - St. Leonards : Allen & Unwin, 2003