Voorlichtingsdeskundige studie over de wijze waarop het grote publiek kan worden gebracht tot het maken van betere en meer verantwoorde keuzes op allerlei gebied.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen: Volwassenen
-
Economie & Management | Psychologie
-
Onderwerpen
-
Consumptie | Economische psychologie
-
Taal
-
Nederlands
-
Oorspronkelijke taal
-
Engels,
verschenen als Nudge
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.
Versies
-
Zesde druk
-
Uitgever
-
Uitgeverij Business Contact, Amsterdam, Antwerpen
-
Verschenen
-
2017
-
ISBN
-
9789047008071
-
Kenmerken
-
303 pagina's
-
Aantekening
-
Met literatuuropgave, register
-
vertaling [uit het Engels]: Carla Zijlemaker
-
1e druk Nederlandse uitgave: 2009
-
Vertaling van; Nudge : improving decisions about health, wealth, and happiness. - New Haven, CT : Yale University Press, ©2008
-
Nudge
-
Uitgever
-
Uitgeverij Business Contact, Amsterdam
-
Verschenen
-
2015
-
ISBN
-
9789047008071
-
9789047001263
-
Kenmerken
-
303 pagina's
-
Aantekening
-
Met literatuuropgave, register
-
vertaling [uit het Engels]: Carla Zijlemaker
-
ISBN uit streepjescode omslag. - Het colofon vermeldt het ISBN van de editie uit 2009
-
Oorspronkelijke Nederlandse uitgave: 2009
-
Vertaling van; Nudge : improving decisions about health, wealth, and happiness. - New Haven, CT : Yale University Press, ©2008
-
Nudge
-
Uitgever
-
Business Contact, Amsterdam [etc.]
-
Verschenen
-
2009
-
ISBN
-
9789047001263
-
Kenmerken
-
303 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg., reg
-
[vert. uit het Engels: Carla Zijlemaker]
-
Vert. van; Nudge. - New Haven, CT [etc.] : Yale University Press, 2008