Theorie en praktijk van marketing waarbij rekening dient te worden gehouden met cultuurverschillen.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen
-
Overige onderwerpen | Cultuurverschillen | Interculturele communicatie | Internationale marketing | Marketing
-
Taal
-
Engels
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.
Versies
-
5th ed
-
Uitgever
-
Prentice Hall, Financial Times, Harlow [etc.]
-
Verschenen
-
2009
-
ISBN
-
9780273713913
-
Kenmerken
-
479 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg., index
-
1e dr.: 1992
-
Vert. van; Commerce entre cultures : une approche culturelle du marketing international. - Paris : Presses Universitaires de France, 1992
-
Oorspr. titel Engelse uitg.; International marketing : a cultural approach. - New York, NY [etc.] : Prentice Hall International, 1993
-
4th ed
-
Uitgever
-
Financial Times/Prentice Hall, Harlow [etc.]
-
Verschenen
-
2005
-
ISBN
-
0273685295
-
Kenmerken
-
573 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit.opg. en index
-
Oorspr. titel; International marketing. - 1992