Praktisch naslagwerk in de ontwikkeling naar inclusief onderwijs binnen de scholen, dat wil zeggen het integreren van kinderen met beperkingen in het reguliere onderwijs.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen
-
Overige onderwerpen | Inclusief onderwijs
-
Taal
-
Nederlands
-
Serie
-
Fontys OSO-reeks(25)
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.
Versies
-
2e herz. dr
-
Uitgever
-
Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg, Tilburg
-
Verschenen
-
2009
-
ISBN
-
9789044124637
-
Kenmerken
-
116 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg
-
red. en productie voor het Centre for Studies on Inclusive Education (CSIE), Mark Vaughan; [eindred. Nederlandse uitg.: Astrid Greven ... et al.; vert. uit het Engels Theo Backer]
-
Op omslag: CSIE, en: Perspectief
-
1e dr. Nederlandse uitg.: 2007
-
Vert. van; Index for inclusion. - Rev. ed. - Bristol : CSIE, 2002. - Oorspr. uitg.: 2000
-
Index voor inclusie
-
Uitgever
-
Fontys OSO, Tilburg
-
Verschenen
-
2007
-
ISBN
-
9789044121520
-
Kenmerken
-
112 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg
-
red. en productie voor het Centre for Studies on Inclusive Education (CSIE) Mark Vaughan; [red. Nederlandse uitg.: Astrid Greven ... et al.; met medew, van Jan van Balkom ... et al.; vert. uit het Engels: Theo Backer; eindred.: Jan van Balkom]
-
Op omslag: CSIE en Stichting Perspectief
-
Vert. van; Index for inclusion. - Rev. ed. - Bristol : CSIE, 2002. - Oorspr. uitg.: 2000