Studieboek op hbo/wo-niveau.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen: Volwassenen
-
Marketing & Communicatie
-
Onderwerpen
-
Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse | Marketing
-
Taal
-
Nederlands
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.
Versies
-
5e, [verbeterde] dr
-
Uitgever
-
Pearson Education, Amsterdam
-
Verschenen
-
2009
-
ISBN
-
9789043016223
-
9789043095150
-
Kenmerken
-
51 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg., reg
-
Nederlandse bew. door Frank Broere; [vert. uit het Engels: Tijmen Roozenboom]
-
1e dr. Nederlandse uitg.: Schoonhoven : Academic Service, economie en bedrijfskunde, 1997
-
Geautoriseerde vert. van; Principles of marketing. - 5th European ed. - Harlow [etc.] : Prentice Hall/Financial Times, 2008. - Bew. van: Principles of marketing. - 12th international ed. - Upper Saddle River, NJ : Pearson Prentice Hall, 2008. - Oorspr. uitg.: Englewood Cliffs [etc.] : Prentice-Hall, 1980
-
4e ed
-
Uitgever
-
Pearson Prentice Hall, [Amsterdam]
-
Verschenen
-
2006
-
ISBN
-
9043010715
-
Kenmerken
-
66 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg., reg
-
Nederlandse bew. door Frank Broere; [vert. uit het Engels: Tijmen Roozenboom]
-
1e dr. Nederlandse uitg.: Schoonhoven : Academic Service, economie en bedrijfskunde, 1997
-
Geautoriseerde vert. van; Principles of marketing. - 4th European ed. - Harlow [etc.] : Prentice Hall/Financial Times, 2005. - Bew. van: Principles of marketing. - 10th international ed. - Upper Saddle River, NJ [etc.] : Pearson/Prentice Hall, 2004. - Oorspr. uitg.: Englewood Cliffs [etc] : Prentice-Hall, 1980