Handreiking aan managers om verouderde businessmodellen op de schop te nemen en zo hun bedrijf voor te bereiden op de toekomst.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen: Volwassenen
-
Economie & Management
-
Onderwerpen
-
Inrichting en organisatie | Organisatieleer; algemeen | Bedrijfsorganisatie
-
Taal
-
Nederlands
-
Oorspronkelijke taal
-
Engels,
verschenen als Business model generation
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.
Versies
-
Business Model Generatie
-
Uitgever
-
Vakmedianet, Deventer
-
Verschenen
-
2014
-
ISBN
-
9789013074086
-
Kenmerken
-
281 pagina's
-
Aantekening
-
Met literatuuropgave
-
vertaling [uit het Engels] Heiny van den Ham; redacteur en bijdragend coauteur Tim Clark; fotografie Rannie Turrigan
-
Omslag vermeldt: NL-editie
-
Eerste Nederlandse uitgave: Deventer : Kluwer, copyright 2010
-
Vertaling van; Business model generation: a handbook for visionaries, game changers, and challengers. - Hoboken, NJ : Wiley, 2010
-
Business Model Generatie
-
Uitgever
-
Kluwer, Deventer
-
Verschenen
-
2010
-
ISBN
-
9789013074086
-
Kenmerken
-
281 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg
-
vert. [uit het Engels] Heiny van den Ham; red. en bijdragend coauteur Tim Clark; [fotogr. Rannie Turrigan; ill. JAM Visual Thinking ... et al.]
-
Vert. van; Business model generation. - Osterwalder & Pigneur ; Amsterdam : Modderman Drukwerk, 2009