Visie van een succesvolle reclameman op succesvol ondernemen.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen: Volwassenen
-
Economie & Management
-
Onderwerpen
-
Reclame; algemeen | Reclame
-
Taal
-
Nederlands
-
Oorspronkelijke taal
-
Engels,
verschenen als It's not how good your are, it's how good you want to be
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.
Versies
-
3e dr
-
Uitgever
-
Het Spectrum, Houten
-
Verschenen
-
2010
-
ISBN
-
9789027457356
-
Kenmerken
-
127 pagina's
-
Aantekening
-
[vert. uit het Engels door: Mechteld Jansen]
-
Omslagtitel
-
1e dr. Nederlandse uitg.: Utrecht : Het Spectrum, 2007
-
Vert. van; It's not how good your are, it's how good you want to be. - London : Phaidon, 2003
-
1e dr
-
Uitgever
-
Het Spectrum, Utrecht
-
Verschenen
-
2007
-
ISBN
-
9789027457356
-
Kenmerken
-
127 pagina's
-
Aantekening
-
Omslagtitel
-
Vert. van; It's not how good your are, it's how good you want to be. - London : Phaidon, 2003