Praktijkgericht, systematisch opgezette verhandeling over het ontwikkelen of verbeteren van algemene vaardigheden die thans van managers verwacht worden.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen: Volwassenen
-
Economie & Management
-
Onderwerpen
-
Management; algemeen | Management
-
Taal
-
Nederlands
Meer informatie
-
Versie
-
5e [verb.] ed
-
Uitgever
-
Academic Service, Den Haag
-
Verschenen
-
2011
-
ISBN
-
9789039526323
-
Kenmerken
-
406 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg., index
-
vert. uit het Engels: Fred van Lierop ... et al.; red.: Viatekst]
-
1e Nederlandse ed.: Schoonhoven : Academic Service, Economie en Bedrijfskunde, 1994
-
Vert. van; Becoming a master manager : a competing values approach. - 5th ed. - New York, NY [etc.] : Wiley, 2011. - Oorspr. uitg.: 1990
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.