Inleidend studieboek over de theorie en praktijk van public relations ten behoeve van een bedrijf of product.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen: Volwassenen
-
Marketing & Communicatie
-
Onderwerpen
-
Reclame; algemeen | Organisaties | Public relations
-
Taal
-
Nederlands
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.
Versies
-
3e editie
-
Uitgever
-
BBNC uitgevers, Amersfoort
-
Verschenen
-
2017
-
ISBN
-
9789045353548
-
Kenmerken
-
269 pagina's
-
Aantekening
-
Met literatuuropgave, index
-
1e editie geschreven door Eric Yaverbaum en Bob Bly: Amsterdam : Addison Wesley, ©2006
-
2e ed
-
Uitgever
-
Pearson Addison Wesley, Amsterdam
-
Verschenen
-
2011
-
ISBN
-
9789043022729
-
Kenmerken
-
273 pagina's
-
Aantekening
-
Met index, lit. opg
-
[cartoons: Dokus; foto's: Michiel Wijnbergh ... et al.; infograf.: Maria Bos ... et al.]
-
1e editie geschreven door Eric Yaverbaum en Bob Bly: [Amsterdam etc.] : Addison Wesley, cop. 2006