Praktisch overzicht voor marketeers en communicatiemedewerkers.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen: Volwassenen
-
Economie & Management
-
Onderwerpen
-
Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse | Direct marketing | Nieuwe werken | Public relations | Sociale media
-
Taal
-
Nederlands
-
Oorspronkelijke taal
-
Engels,
verschenen als The new rules of marketing & PR
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.
Versies
-
Herz. 3e ed
-
Uitgever
-
Van Duuren Management, Culemborg
-
Verschenen
-
2012
-
ISBN
-
9789089651082
-
Kenmerken
-
372 pagina's
-
Aantekening
-
Met index
-
[vert. uit het Engels: Tosca Weijers; red.: Jaap-Wim van der Horst]
-
Omslag vermeldt: Het nieuwe werken
-
1e dr. Nederlandse uitg.: 2010
-
Vert. van; The new rules of marketing and PR. - Hoboken : Wiley, 2011. - 3rd ed. - Oorspr. uitg.: 2007
-
1e dr
-
Uitgever
-
Van Duuren Management, Culemborg
-
Verschenen
-
2010
-
ISBN
-
9789089650696
-
Kenmerken
-
320 pagina's
-
Aantekening
-
Met index
-
[vert. uit het Engels: Tosca Weijers; red.: Jaap-Wim van der Horst]
-
Omslag vermeldt: Het nieuwe werken
-
Vert. van; The new rules of marketing and PR. - Hoboken : Wiley, 2010. - 2nd ed. - Oorspr. uitg.: 2007