Overzicht voor ondernemers en managers van de actuele trends en ontwikkelingen op het gebied van social media en de mogelijkheden om deze met succes in te zetten voor bedrijf of organisatie.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen: Volwassenen
-
Marketing & Communicatie
-
Onderwerpen
-
Informatietechnologie en samenleving | Overige onderwerpen | Economische aspecten | Informatiemaatschappij | Marketing | Sociale media
-
Taal
-
Nederlands
-
Oorspronkelijke taal
-
Engels,
verschenen als Groundswell
Meer informatie
-
Uitgever
-
Thema, Zaltbommel
-
Verschenen
-
2011
-
ISBN
-
9789058715470
-
Kenmerken
-
328 pagina's
-
Aantekening
-
Met index
-
[vert. uit het Engels: Marike Groot]
-
Ondertitel op omslag: de impact van social media: van uitdaging naar zakelijk succes
-
Vert. van; Groundswell. - Expanded and rev. ed. - Boston, Mass : Harvard Business Previous, 2011. - Oorspr. uitg.: Boston, MA : Harvard Business Press, 2008
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.