Studieboek op hbo-niveau.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen
-
Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse | Marketing
-
Taal
-
Nederlands
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.
Versies
-
7e ed
-
Uitgever
-
Pearson, Amsterdam
-
Verschenen
-
2012
-
ISBN
-
9789043023580
-
Kenmerken
-
49 pagina's
-
Aantekening
-
Met index, lit. opg
-
Nederlandstalige bew.: Ton Borchert ... et al.; [vert. uit het Engels: Ingrid Smeets]
-
Oorspr. Nederlandse uitg.: Amsterdam : Pearson Education. - 5e ed. - 2008
-
Vert. van; Marketing : real people, real choices. - 7th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson, cop. 2012
-
5e ed
-
Uitgever
-
Pearson Education, Amsterdam
-
Verschenen
-
2008
-
ISBN
-
9789043014663
-
Kenmerken
-
557 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg., reg
-
Nederlandse bew. Ton Borchert, Wilco Uitslag, Keimpe de Vries; [vert. uit het Engels: Ingrid Smeets]
-
Vert. van; Marketing, real people, real choices. - Upper Saddle River : Pearson Education, 2008. - 5th ed. - Oorspr. uitg.: 2000